Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 276 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1972) Tanel
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1972) Tanel
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 07, 2012 2:09 am    Postita teema: GAZ 24 (1972) Tanel Vasta viitega

Tervitus.

Mõningate seltsimeeste survel teen ka "enda" autost teema ära.
Alustan mõnede fotodega mis on tehtud seltsimees Janeki poolt 2006 aastal.



Sellest ajast, kui need pildid tehtud, on küll mitu ühikut vett merre jõudnud voolata, kuid auto üleüldine seisukord tundub piisavalt sarnane.

Tegelikult olin ma Volgat tahtnud juba ammu ja seega olen paari ka vaatamas käinud aja jooksul. Arvestades minu finantsilisi võimalusi, siis enamasti on tegu olnud ikka väga jõledate peletistega. Ega see konkreetne auto ka teab mis ideaalne ei ole, aga kogu selle tapeediliimipintsliga värvimise ja puuduvate pagasniku põhjade taustal, mida seni kogenud olin, tundus ta väga "kõva." Nii juhtuski, et juhuslikust vestlusest saunalaval sai nelja päevaga karm reaalsus minu garaa¸is. Karm sellepärast, et tegelikult olen ma Volgade kohapealt ikka loll nagu lepapulk. Olen neid siiani põhimõtteliselt ainult kaugelt näinud.

Mis siis ikkagi täpsemalt juhtus?

Neljapäeva lõunaks oli selge, et läheme seda autot Võhmasse vaatama, ning kui asi vähegi kirjeldusele vastab, toome pealinna ära ka. Käed kippusid alkohoolikulikult värisema, kui seda seltsimeestele telefonitsi teatasin. Vaatamine lepiti kokku laupäevasele päevale. Et tegu oli siiski pikema reisiga, et mitte öelda seiklusega, pakiti auto inimesi täis. Teades ennast - lähen alati peast veidi lolliks, kui volgat näen - hankisin kaasa mõned kaine mõistusega kodanikud. Teised tahtsid lihtsalt autoga sõita ja õlut juua. Võhmas läks meil Volga vaatamise peale vaat' et kõikse vähem aega, sest ma tahtsin teda selsamal hekel, kui ma teda esimest korda nägin. Kõik edasine vaid kinnistas soovi. Müüja toimetas meile kindlustuse, kuid et selle kehtima hakkamiseni oli aega, saime ekskursiooni kuuridesse ja keldritesse. Oli igati vahva. Edasi istusime lihtsalt pulti, ning hakkasime Tallinna poole kulgema. Kogu üritus kulges probleemideta ja üldse oli kõik kuidagi kahtlaselt liiga hästi. Esimene "seiklus" oli alles päev hiljem, kui suutsin enda garaa¸i ette totaalselt kinni jääda, seejärel sai aku otsa ja lõpuks pidin auto mootoritaliga tuppa vintsima. Mõtlesin küll et sõidan üle kõva lume hooga Garaa¸i sisse, kuid sel hetkel, kui auto nina uste vahele jõudis, sain esimest korda reaalselt aru, et tra, see on ju vähemalt poole laiem kui nullviis! Edasise võib juba halbade juhtimisvõtete ja ebakompetentsete rehvide süüks ajada.

Millega tegemist on?

Et tegu on 72 aasta autoga, võib teda vist veel süümepiinadeta esimese seeria 24-ks lugeda. Ta ei ole küll enam kõige esimeses komplektsuses, kuid suurem osa esimesele seeriale omaseid detaile on tal veel küljes.
Muidugi halvem on see, et enamik neist detailidest on kas kannatada saanud või totaalselt...hkkhmm..jah!
Põhilisi argumente selle auto ostmise juures oli tema kere üleüldine seisukord, mis tundus päris üle keskmise heal tasemel. Esmapilgul tundus, et vaja on vahetada või parandada ainult tagumised tiivaääred. Nüüd paar päeva autot pahtlilabidaga toksides olen veidi targem. Tagumiste tiibadega ilmselt tehakse samamoodi, kui martini universaalil - viigi alt pikkupidi pooleks ja uued tükid peale. Tänase töö tulemusena olen veendunud, et mul on vaja ka uusi esitiibu - parempoolset on keevitatud, kuid vasak on lausa kunstiteos! Ta on korralikult mõlki sõidetud, tiib on täies pikkuses kokku keevitatud, ning pahteldatud ilma mõlki välja ajamata. Paremates kohtades oli oma 1,5-2cm pahtlit. lisaks oli tiiba umbes 1cm kõrgemaks pahteldatud, et ta kapotiga enamvähem tasa oleks. Salong on kuskil ise õmmeldud, kuid minu jaoks täiesti talutav kvaliteet. Täiesti räbal on summuti ning vahetamist tahab kõik põhjaalune, mis on kummist. Mootor pidavat olema originaal, ning see vajaks millalgi korralikku remonti, kuid seda tööd ma veidi pelgan.

Mis edasi?

Prioriteet number üks on tagumised tiivad. Ilmselt suht sama olulised on ka esimesed, sest nad on ikka võehh kui koledad.
Edasi oleks vaja sõiduk ülevaatuse kõlbulikuks saada.
Minu põhiline eesmärk on seda autot mitte liiga tõsiselt ette võtta, sest kindlasti ei ole ma huvitatud variandist, kus mul on garaa¸ täis autot, millega ma ei saa midagi teha ilma suuremate väljaminekuteta. Las ta olla pigem veidike roostes ja tossav, kui pulkadeks lahti võetud. Viimane ei tähenda kindlasti, et ma hakkaksin nüüd temaga aastaringi tööl käima ja õkonoomsuse huvides sierra diisli vahele viskaksin. Pigem püüdlen võimaluste piirides originaali poole.

Aga mis täpselt edasi saama hakkab, ei oska ma teile küll lubada.

Üks oma telefoniga tehtud pilta ka lõpetuseks.



Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K mär 07, 2012 8:56 am    Postita teema: Vasta viitega

Tahan õnnitleda kodanik Simmtanni volga ostmise puhul. Soovitan asja rahulikult võtta, õnneks siin foorumis on päris palju nii tehniliste,kui ka iluasjade parandamise tarkasid inimesi koos seega,kui mure tekib küsige julgelt. Ega ma ka ise oma esimest autot ostes olin loll nagu saabas aga on üks ütlus,mida soovitaksin ka teil meeles pidada: edust õpitakse aga vigadest õpitakse veel enam.

Minu esimene soovitus oleks peale lume sulamist,auto välja ajada salongi tuulutada ja kummimatid välja visata,tuulduma.Kui salongis on hallitust või kopitamist siis ilus kevad ilm on parim aeg selle probleemiga tegelemiseks.
Plekkide koha pealt saaks teid veidi aidata isegi aga seda juttu jätkaks erasõnumite teel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K mär 07, 2012 9:31 am    Postita teema: Vasta viitega

Meenub aasta 1999, kui käisin ülikooli III kursusel. Ühel päeval tuli minu juurde sm.Västrik, silmis hullumeelne pilk ja värisevad käed hoidsid kuulutustelehte "Kuldne Börs". Tal tuli hull mõte ühte Volgat vaatama minna. Peamiselt küll seetõttu, et me kumbki polnud kunagi Volgaga sõitnud aga noorte meeste huvi oli suur. Mind kutsuti kaasa selleks kaine mõistusega kodanikuks. Juhuks kui muidu nii kaalutlev Västrik ise peaks perutama hakkama.

No ja päädis asi nii, et see kaine mõistusega kodanik hoidis peale esmatutvust kõvasti rehvi ümber kinni ja teatas, et selle auto ostame kindla peale ära. Kogu ülejäänud lugu oli algusest lõpuni umbes sama nagu Simmtanni jutt. Sealhulgas see plaanide osa.

Umbes 3 kuu pärast oli Volga tervenisti värvitud.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: K mär 07, 2012 5:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Au tööle! Kevadel ostame Volgasid!

Ka sm. Metalliotsija hankis enesele noorpõlves Volga (küll GAZ-21), see oli koledasti sammaldunud. Loomulikult kangutas ka tema kõiki rehve ja langes värinatesse.

Auto värviti tervenisti kahe kuu pärast.


D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 07, 2012 10:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Läheb nagu anektoodis, kus mehed kõrtsus vaidlema hakkavad. Esimene värvis Volga kolme kuuga üle, teine mees hooples, et sai kahega... A Mes ma nüüd sis pääle hakka'? Lähen kohe värvi ostma vä?

Tanel, tahtis rahulikult alustada...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 766
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L mär 10, 2012 10:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitlen! Kindlasti ära osta värvi. Ja ära toksi pahtlilabidaga autot. Las olla nii nagu on. Tegele tehnilise poole pealt - et TÜV korrektselt tehtud saaks.
Siis saad suveläbi sõita.
Mina pole ühtegi Volgat üleni ära värvinud. Muideks, sm Tihhonov ei lubanud.
Tänu sellele ei ole kõik kohad osi täis ja auto sõidab suurepäraselt tänu sm. Mirskile.
Terv!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P mär 11, 2012 10:58 am    Postita teema: Vasta viitega

Ma nõustun ka siin tohtrihärraga,et ei tasu kohe pulkadeks kiskuma hakata.
Esmalt proovi autol elulised asjad korda teha nagu õlivahetused,pidurid,rehvirõhud jne. Siis katsu temaga tänaval sõita ja õpi masina sõiduomadusi tunnetama.
Hiljem kui vajalikud detailid ja eelarve on koos võib põhjalikuma remondi teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P mär 11, 2012 4:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ärme nüüd liiga hoogu ka mine. Kuigi mul pole varem ühtegi volgat olnud, ei saa väita, et ma ka päris "eilane" oleksin. Selle auto tagumised tiivad on nimelt sellises seisukorras, et kui nendega midagi ette ei võta, siis keelab tehnoülevaatuse onu temaga tänaval liiklemise enam kui kindlalt ära. Jah, loomulikult saab auku erinevalt parandada, kuid ma ei näe erilist mõtet hakata kartulikoti ja mokrfleksiga tiibu parandama. Tiibade vahetus on paratamatu, miks siis sellega venitada? Kindlasti kavatsen ma enne suurt "hooaja algust" ka tehnika vajalikul määral üle käia.

Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Marko 01ZEI
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 11, 2010
Teateid: 233
Asukoht: Rae vald, Harjumaa

TeadePostitatud: E mär 12, 2012 8:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere,
Palju õnne auto ostu puhul, piilusin ka ise seda autot, kuid autot kauplema
mõtlesin minna märtsi lõpus. Nüüd on tulemus käes.
Minu soovitus, ära autot juppiteks küll kisu, tee vajalikud tiibade vahetused ja tehniline osa ja asu liiklema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E apr 16, 2012 1:49 am    Postita teema: Vasta viitega

Terv.

Tükk aega juba möödas, aga vahepeal polnudki nagu suurt midagi juhtunud.
Üldiselt tuleb kõik siiani toimunud liikumised suuremal või vähemal määral ühe teatava seltsimehe kraesse ajada, sest tema käest sain hangitd nii esimese seeria autole sobiva detailikataloogi, kui parema tagatiiva, ning mingil imelikul kombel võtab ta siiani mu telefonikõnesid vastu ning vastab rumalatele küsimustele. Täname visaduse eest!

Aga tegelik põhjus miks ma siia jälle kirjutan, ongi seesama tagumine parem tiib. Nimelt sai tänase seisuga minu jaoks raskem, ehk metallitöö osa, valmis. Edasi tuleb mõned keevituspunktid maha käiata ja siis juba pahtel - värv ja kõik muu nende kahe vahele käiv.

Võibolla mõni seltsimees tahaks nüüd kahe käega peast kinni haarata, mööda tuba ringi joosta või tasuta ühistranspordi poolt hääletama minna, aga... mina olen esialgu rahul. Vähemalt arvestades fakti, et kõik tööd said tehtud enamvähem tavlises kodugaraa¸is käepäraste vahenditega. põhiline eesmärk sai siiski seatud tugeva kaldega selle poole, et auto oleks väljast viisakas vaadata. Põhja alla või pakirumi piiludes on siiski mõned "huvitavamad" kohad sees. Enamasti tingitud sellest, et plekitükid lasi kinni küll meister, kuid välja lõikasin ja mõõtu kolkisin neid suures osas mina. Ja no esimene vasikas pidi ju ikka minema, noh, sinna kuhu ta just parasjagu minema pidi!


Valge metallikrunt sai esialgu peale võõbatud roostetamise kartuses. Ilmselt mõnda aega auto jälle seidab, meister arvas, et oleks tark üle pintseldada, mul ei jäänud muud üle, kui nõustuda.

Üldkokkuvõtes ma siiski arvan, et hästi või halvasti, aga parem kui enne! Võrdluseks vasak pool, mis on umbes samas konditsioonis, kui parem enne remonti.


Lisaks veel üks foto esitiivast peale lahtise pahtli eemaldamist.
Ta on ikka nii kunstiline, et ei raatsiks nagu ära ka vista, löö või garaa¸i seina peale!


Vot sellised lood seekord.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 07, 2012 11:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tervitused!

Tegelikult on asjalood nii, et sel korral polegi autost endast midagi tarka kirjutada. Ometi on seltsimees maha saanud säherduse töövõiduga, millest hing ei tihanud mitte vakka olla. Nimelt sai garaa¸ lõpuks enam-vähem korda. Kui me räägiksime siinkohal tööriistade paigutusest, läpipõlenud pirnist või põranda pühkimisest, oleks kõik lihtne olnd, aga mul oli palju keerulisem probleem. Nimelt oli üks Moskvitch ennast õite mugavalt tuppa sättiud, ning ei olnud teine üldse sellist nägugi, et ta omal vabal tahtel lahkuma oleks nõus. Nüüdeks on siiski riiakas mosse ära koristatud ja toas ruumi niiet.... hakka või tantsupidu pidama! Viimaks saan oma garaa¸is auto ümber toimetada, mulle meeldib!

Kevadiselt kurtna laadalt õnnestus leida õlifilter ja uus esimese seeria tagatuli. Kahjuks oli ainult 1 komplektne tuli, teisele poole sai ainut klaasid. Kui kellelgi peaks juhtumisi vanematüübi tuli vedelma, võib julgelt pöörduda, klaasid võivad koledad olla, mul on vaja vaid enam-vähem korralikku kroomi.

ehk järgmisel korral on juba midagi asjaliumat kirjutada.


Kena kevadet!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L aug 04, 2012 3:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siduri agoonia

Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et...
Minu autol olid kõik elumahlad aastast viska oda, kui mitte isegi veidi vanemad. Teatavasti on BSK tüüpi vedelikel omadus pikapeale tarretiseks muutuda. Nii olidki kõik mu volga torud täis möginat mis oma konsistentsilt meenutas midagi tarretise ja kõhulahtisuse vahepealset. Mingi aeg tagasi sai otsustatud, et vahetan piduri ja siduri vedelikud ära. Kanali peale ajades selgus, et siduri töösilinder jookseb nagu mahlakask ja kolm piduritrumlit kõlbaks näiteks juustu lõikamiseks. Hea et näpud alles jäid, kui serva vastu läksin! Seega korjasin kola kokku ja siirdusin nukralt volga poode ja netioksjoneid kammima. Piduridetailid on tänaseni ostmata, küll aga sain kauplusest "Volga" endale vajamineva siduri töösilindri. Eile oli see tähtis päev, kui remont pidi algama. Kiskusime vana silindri küljest ja pesime torustiku läbi. Uus tükk istus kenasti külge, kuid asi tööle ei hakanud. Arvasime, et vist on peasilinder ka tuksis ja loobusime selleks päevaks. Täna kiskusime ka peasilindri lahti, osandasime, puhastasime, vahetasime kaks mansetti ja lappasime kokku, ikka ei tööta! uurima asudes selgus, et tõenäoliselt saime 2410 töösilindri, mis on üpriski erinev sellest, mis enne küljes oli. Ei tea, kuidas taoline "vähetähtis" asi ennemalt märkamata oli jäänud. Lisaks oli tükile paigaldatud stopperseib nii närune, et lendas esimese pedaalivajutusega enda pesast minema, silinder tuli liiga välja ja kiilus ennast manseti peale kinni loomulikult viimase täielikult lõhkudes. Stopperseib oli vajalikust mõõdust umbes number kuni poolteist väiksem, lükkasin ta rahulikult ühe näpuga oma pesasse ja samamoodi tõmbasin välja ka... Kvaliteetdetail! Aga ka peale seda, kui komplekteerisime töösilindri uue mansetiga ei hakanud asi tööle! Lõpuks peitus lahendus kummivoolikus, mis oli väljast küll täiesti adekvaatne, kuid sissepoole üles paistetanud - pedaali vajutades pressis vedeliku jõuga läbi, aga vedruga tagsi ei jaksanud lükata. Siduri agoonia lahenes aga nüüd pean uuesti sõitma õppima, sest iga nurga peal vilistada ei ole vist volgale väga sobilik. No kuidagi ei tule vaiksed kohaltvõtud välja, pool pööret ikka läheb ratas ringi. Huligan blin...
Novot, kui palju juttu sai ühe pisikese detaili kohta, aga ma alles harjun selle volgamaailmaga. Ma olen ühte nullviite ehitanud. Ajasime seal peal kaks mootorit, tagasilla, paar käimakasti ja veel lugematul hulgal juppe läbi, ja kordagi polnud probleemi, et ostetud tükk poleks sobinud! Minu jaoks täiesti uus maailm - ostad uue tüki ja hakkad seda remontima... Niiet ehk annate andeks mu entusiasmi, mul on veel põnev!

Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L aug 04, 2012 5:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere
Tule läbi ja ma annan sulle uued piduritrummlid.
Ilmselt vajad ka uusi piduriklotse,siis võin anda sulle vanu klotse,sest pidurimeistris katete vahetamine on tunduvalt odavam kui osta Volga poest piduriklotse.
Milleks Volga poodi raha tassida.
Helista ainult ette.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P aug 12, 2012 8:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õudusfilmitriloogia kolmas osa, ehk "28 rellaka ketast hiljem."

Selle nädalavahetuse plaanidesse mahtus meil "Volga" tagumise tiiva ja selle juurde kuuluva vahetus.
Siin on näha auk mis jäi järgi suurema sodi eemaldamisel.

Ja siin omakorda suurem sodi, mis eemaldus.

Lisaks ilmus välja üks kurjakuulutav pragu

Mille alt tuli välja auguline poolraam.

Õnneks tundub, et tõesti mäda oli vaid see koht ja ainult karbiku ülemine pool.

Seejärel sai paigatud koopa serv.

Vahelt on osa pilte puudu. Siin aga juba valmisprodukt.

Nüüd millastki peab esimeste tiibadega ka maadlema. Edasi on aga suurte lahkhelide maa. Kindel on see, et sügisel või talvel tõstan mootori maha. To on ikka rõvedalt õli hakanud välja pressima. Tõenäoliselt on surnud kõik tihendid ja kuigi seltsimehed kinnitasid, et ta käib normaalselt, ei meeldi mulle, et ta tühipooretel vibrab nagu ... äämm... vibraator? Seega mootor läheb remonti! Salongis on ka seis suht nutune : Kunde iste on täis topitud sokke ja vanaema aluspükse, et tal üldse mingi kuju oleks, taga käetugi narmendab ja juhiistmel ei seisa seljatugi üleval. Kõik on must, kole ja kohati ka lõhki, umbes nagu Tondi kasarmud aastal 1998. Seega peaks nagu ka sisu mingi hetk välja tõstma. Niikuinii on vaja värvida salongi põrand. Keevitamist vajab esiakna alune renn, sest sealt sajab vihma tuppa. Kui aga auto juba sellises osas lahti on võetud, kas siis oleks ehk mõistlik ka aknad ja liistud eemaldada ja kogu kere üle värvida. ainuke luuk, mis oleks enamvähem OK on hetkel kapott, ülejäänu tahaks kõik üle käimist. Sel juhul poleks nagu mõtet hakata värvitöid poolitama või mõnd tükki "ajutiselt" üle värvima. Samas ei oska ma öelda, kas mul on piisavalt eelarvet, et volgat kuskil värvida lasta ja kodus garaa¸is värvimine ei ole vast ka kõige parem lahendus. Liiati et mul on olemas vaid suht väike kompressor ja pisike püstol. Mis nüüd Volga saatus täpselt on, ma ei teagi. Eks selgub töö käigus!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: E aug 13, 2012 7:53 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui eelarve on väike, aga aega ja tahet jätkub, siis võta kindlasti kõik aknad ja muu selline lahti. Puhastad , krundid ja värvid vastavalt oma oskustele ,oluline on kasutada kahekomponentseid nö. proffimaterjale siis ei teki tulevikus auto üle värvimisega probleeme. See kas akna tihendi vahele sai värv ühtlase läikiva katte või läks jooksma pole üldse oluline, hiljem teibitakse aken täpselt tihendi servani ja tulemus saab ikka hea. Paned akna tagasi ja võtad järgmise.
Mootor on tal lõpuni kulunud, aga tossab ja käib ikka , ehk panusta parem kõik vahendid keresse ja saad äkki järgmine suvi mõned tiirud teha siis ei saa isu otsa. Puhasta alustuseks küünlad ja ongi tühikäik poole parem.

Edu ja jõudu ehitamisel ära unusta,et see peab olema rõõm mitte kohustus ja selleks ei tohi asja liiga suureks ajada.

Tervitades Janek.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud