Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R dets 31, 2004 11:40 am Postita teema: GAZ-24 korrosioonitõrjest
Konsruktor-tehnoloogiline juhend GAZ-24 kere korrosioonitõrje läbiviimiseks järgmistes piirkondades:
1. Esituled. Eemaldada esituled. Töödelda tuledetaguse ruumi kogu pealispind.
2. Kapotialused avaused. Avada kapott. Pritsida hingede poolt aknakeste kaudu igas suunas.
3. Kere põiktala nr. 1. Puurida auk. Pritsida augu kaudu igas suunas. Sulgeda plastmasskorgiga.
4. Esimesed rattakoopad.. Auto üles tõsta, demonteerida rattad, eemaldada logarid (ära keerata kolm polti) või puurida augud. Töödelda kogu pind. Sulgeda augud plastmasskorkidega.
5. Eesmised uksepostid (vasak, parem). Demonteerida salongivalgustuse lülitid. Pritsida ainet läbi avade üles ja alla.
6. Uksed. Eemaldada uksepolstrid või puurida augud. Töödelda uste sisepind igas suunas. Vajadused sulgeda augud plastmasskorkidega.
7. Keskmine uksepost (vasak, parem). Demonteerida lülitid või puurida augud. Pritsimise suund- läbi aukude alla. Asetada plastmasskorgid.
8. Tagumised rattakoopad (pakiruumist). Eemaldada pakiruumi polsterdus. Töödelda pinda igas suunas läbi olemasolevate akende.
9. Pakiruumi süvendid tagatiibade piirkonnas. Eemaldada kattevaip, polsterdus või summutusmatid. Pritsida igas suunas pakiruumist või läbi olemasolevate aukude rattakoobastes.
10. Pakiruumi tugevdus. Pritsida piki tugevdust läbi olemasolevate avauste.
11. Kere lävekarbid (vasak ja parem). Auto üles tõsta, demonteerida rattad, avada kaitsekorgid. Pritsida tagumistest rattakoobastest läbi avauste piki karbi sisekülge ettepoole.
12. Esipõll. Auto üles tõsta, toestada. Töödelda igas suunas läbi allapoole avanevate akende.
13. Põhja tugevdustalad. Auto üles tõsta, puurida taladesse augud. Aine suunata läbi aukude vasakule ja paremale.
14. Esimesed lonžeronid. Eemaldada salongivaip, avada korgid. Töödelda ainega lonžerone läbi olemasolevate avade autopõhjas (salongist). Pritsimise suund alla, vasakule, paremale.
15. Kere keskmine põiktala. Eemaldada salongivaip ja avada korgid. Aine suunata läbi olemasolevate avade vasakule ja paremale.
16. Tagumised lonžeronid. Auto üles tõsta. Töödelda läbi olemasolevate avauste altpoolt edasi ja tagasi.
17. Tagapõll. Auto üles tõsta. Töödelda altpoolt igas suunas.
18. Tagumised rattakoopad. Auto üles tõsta. Töödelda ainega igas suunas.
Üleliidulist ajakirja "Za ruljom" (11/1976) lehitses ja tõlkis Detektor Metallov. Ei soovi oma autodesse lisa-auke tekitada.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: R dets 31, 2004 3:58 pm Postita teema:
Tore metalliotsija, et artikli ära tõlkisid. Tahtsin ka täpselt sama asja eesti kelde ümber panna, aga nüüd juba valmis. Kas viitsid ka artikli juures olevad joonised arvutisse skännida ja siia panna? Kui ei siis anna teada, sest siis teeks seda ise. Seal kõik töötlemise kohad ilusti joonise peal näha. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: L jaan 01, 2005 4:35 am Postita teema:
Lugupeetud seltsimees gazik! Teiepoolne initsiatiiv illustratsioonide ülesriputamisel oleks igati tervitatav, kuna endal puudub vastav võimalus. Lisaks ei märganud ma vastava artikli ümbertöötamisel mingeid jooniseid. Võimalik, et ajakirjast puudus vastav lehekülg, ei saa hetkel kontrollida.. Täiendavalt oli artiklis käsitletud veel Moskvitši, VAZ-i ja Zaporozetsi korrosioonitõrjet...
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: L jaan 01, 2005 10:00 pm Postita teema:
TO Metalliotsija- Jaa joonised olid seal kindlasti olemas, kõigi sinupoolt loetletud automarkide kohta. Püüan need siis ise foorumisse toimetada. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L jaan 01, 2005 11:45 pm Postita teema:
Lugupeetud seltsimehed!
Volga Seltsi Presiidiumi liikmena avaldan tänu juba läbiviidud ja ühtlasi ees seisvate, asjakohaste ning suurepäraste, aktuaalset temaatikat käsitlevate tõlkimistööde eest!
Ühtlasi kriipsutan alla ja meenutan, et tegemist on Volga kodulehega, kus käsitletakse Volga ja Tshaika tüüpi autosid.
Kõik muud Nõukogude autotööstuse pärlid (moksviksh, laada, sapakas) ja nende korrosioonitõrjepunktid ning õlimaalid nendest, palun välja elada ja üles riputada vastavatel interneti lehtedel.
Ühtlasi kohustan sm. Glushkovi üles panema Gaz - 24 Volga korrosioonivastase tõrje joonise dotsent Rein Metsiku suurteosest "Autode korrosioon", Valgus, Tallinn, 1979.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: P jaan 02, 2005 1:13 pm Postita teema:
Sm. Tasku, aitähh meelde tuletamast, et tegu ikka Volga tüüpi sõidukite kodulehega Rõhutan veelkord, et nääripeol rüübatud "Ziguli" õlu ei ole põhjustanud minul (ja loodan, et ka teistel foorumlastel) teatavat laadi "häireid".
PS. Samas Põltsamaa vürtsitatud purgiliha koostise täiendav kontroll on jäetud SelHosBõtHimi revidentidele, rangelt GOST`i nõudeid järgides. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P jaan 02, 2005 9:28 pm Postita teema:
Selline operatiivtöötaja stiilis reageerimine teeb ainult rõõmu! Loodan veel, et "Ziguli" õlle puhul oli tegemist nö. hädavariandiga.
Järgides ustavust Volga brändile, siis nimetatud õlut saab Härma tn. 2, Tallinnas, garaazikooperatiivi alumisele korrusele sisse ehitatud "kaubanduskeskusest", mis avatud loomulikult ööpäevaringselt ja saadaval Volga Pivo 1,5l plastikpudelis, hind 23.- EEKi. Peauksest vasakul kuivatatud kala, suitsuvorst Moskovskaja jms.
Proovige - te ei kahetse!
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: K juuli 04, 2012 5:17 pm Postita teema:
Moens.
Rõõm tõdeda, et autokere põhjalik kaitsmine korrosiooni eest pidevalt tuliseid pooldajaid leiab.
Teatud põhjustel eemaldasin oma GAZ-24 esitiiva ja oh imet - kaitsemäärdega pole õnneks koonerdatud (kasutusel on ka logarid). Avanevat pilti soovin teiegagi jagada. Minul läks tuju igatahes heaks...
D. Metallov. Söögiisu kahandavad meetmed igale maitsele! _________________ Haapsalu EPT
Postitatud: P juuli 08, 2012 8:01 pm Postita teema:
Võin öelda,et olen näinud siiani igasuguseid korrosiooni tõrje vahendeid ja viise. Omaaegset "Karipol", (sisepindade kaitsevahendit) julgen ka praegu soovitada ja Dinitrol ML ta alla ei jää. Kumb parem on seda ma ei oska öelda,kuna oleneb, kuhu ja millistes tingimustes toode peale kantakse.
Kindlasti ei tasu(ei soovita) põhja liimida tõrvapappi(müra isolatsooniks ja vee tõrjumiseks) ega kanda peale mingeid omavalmistatud segusid(Solidool+vana õli+pidurivedelik jne). Kuna tundmatu keemia kokkusegamisega võib oma vanasõidukile teha, tõsise karuteene.
Sm.Metalliotsija auto puhul on näha,et eelmisel omanikul on olnud määrde tünn kohe käepärast.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.