Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 255 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 (1978), sm.Västrik
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P okt 05, 2008 9:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere,

Üks vanatehnikahooaeg on jälle mööda saanud ja täna tegi Vana Roheline oma selle aasta viimase sõidu. Ilm soosis ja lõpuks ometi sai korralikum roostetõrje ära tehtud. Igati kena sügisene sõit läbi linna oli ning kui masina puhtana garaa¸i ajasin, oli isegi natuke kahju, et suvi jälle läbi sai.



Aga siinkohal ongi ehk asjakohane tagasi mõelda, mida see suvi antud autole pakkus.

Alustada tasuks ehk üritusest "Ettevaatust, Auto!", sest selleks ajaks sai masin trotsides karburaatoriprobleeme taaskord joonele. Ning peab ütlema, et edu ei jäänud tulemata. Meelitanud rooli taha enda venna, kes hobi korras harrastab üsna aktiivselt rahvarallit ning kaardilugejaks tuntud tehnokraadist sm. Glushkovi, saavutas ekipaa¸ igasuguse korruptsioonita napi esikoha. Tubli töö, kuid järgmistel aastatel, kui minu auto osalema peaks, palun seltsimeestel hoogu maha võtta, et kuidagi parem tunne oleks ja konkurendidki edu nautida saaksid.



Ligi kuu aega oli ka sel suvel Volga minu igapäevakasutuses. Lihtsalt juhtub nii, ja see ongi tegelikult hea, sest annab võimaluse vanatehnikasse päris hästi sisse elada. Kuid tulles tagasi ürituste juurde, siis 2008. aasta suvekuudesse mahtus vanatehnikaüritusi mitu ning Volga sai näiteks korra sõita nii pulmarongi esimese autona, kui ka selle keskel. Mõlemal puhul tagab auto piisava tähelepanu.



Kusagil juuli alguses osales Volga ka televisioonitöös. Saadet näidati Saksamaal ning sakslastele ja see pajatas Baltikumist ja siinsest kultuurist ning vaatamisväärsustest. Saksa Esimene Televisioon oli lausa nii kena ja edastas mulle antud saate DVD. Imepisikese lõigu filmimiseks kulus paar tundi - uskumatult ebaefektiivne töö, aga ma ei kurda, sest saatejuht oli ju päris kena.

Suve lõpul sai veelkord pulmas osaletud. Seda küll üllatusena, aga oli sellest hoolimata tore vanatehnikaüritus.



Üldiselt võib kogu suve vaatamata raskele algusele ja heitlikule ilmale üle ootuste kordaläinuks lugeda, sest sõita sai palju, ilusaid üritusi oli mitmeid ja Volga ei vedanud kordagi alt.

Oli tore vanatehnikahooaeg.


Parimate sügissoovidega,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R mai 08, 2009 8:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Terve pikk talv on jälle mööda saanud ja Volga sai eile, 07.05.2009, selle hooaja esimese sõidu. Esimesest starterist, nagu alati.





Annaks partei nüüd veel ülevaatuse ka, siis võiks kohe Ettevaatust, Auto maha pidada. Sel aastal tiitlit püüdma ei minda, kuid esikümnes konkurentsi pakkuma kindlasti.

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mai 09, 2009 11:16 am    Postita teema: Vasta viitega

Kui vanajumal seda võimaldab ja mingi ime läbi ka minu masin nii kaugele
saab siis võiks koos sinuga Sm.Västrik ühe ühise väljasõidu teha Wink või nagu uuemal ajal nimetatakse kruiisi!

Fotode vaatamine tegi minu halva tuju juba üsna heaks Razz !
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P mai 17, 2009 10:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õhtust, seltsimehed,

Vene tehnika on tõeliselt imetlusväärne. Mitte selles mõttes, kui hästi või kui lihtsalt või töökindlalt ta on tehtud. Kaugeltki mitte. Tema imetlusväärsus peitub selle tehnika väsimatult järjepidavas võimes nii mastaapselt laguneda, et igast remondist kujuneb selle tegijale ülesande keerukuse osas korralik üllatus.

Näiteks mina mõtlesin, et mul on vaja paremaid tagapiduriklotse veits peale keerata, sest käsipidurilink tuli tõmmates suht vabalt põhja ja parem pidur hästi ei pidanud. Reguleerisin - õnnestus esimese korraga. Imestama pani suhteline õli hulk trumlis, aga sellest oli ükskõik, kuna eelmine aasta lekkis pidurisilineder ja õli võis seal vabalt veel sellest ajast olla.

Käisin ülevaatusel ja selgus, et pidur ei pea ikka üldse. Selge, mõtlesin hästi järele ja veendusin sisimas, et ega see õli ikka head ei tähendanud. Ilmselt lekib ka see pidurisilinder. See veendumus aga kadus suhteliselt kiiresti, kui silindri lahti võtsin ja nägin, et see on kummist katete alt täiesti kuiv. Silinder seega ei lekkinud. Kust tuleb õli?

Isa kahtlustas, et õli võib tulla pooltelje juurest, kui semmerling näiteks läbi on. Kahtlustus sai minu poolt hoogu, kuna selle auto tagasild teeb sõites päris imelikku kohinat (küll rohkem vasakult, aga see selleks), mistõttu ma arvasin, et rattalaager võib olla ka ära ning ratta kuumaks ajada, mille tagajärjel võib olla semmerling ära kärssanud. No selge. Pidurite reguleerimisest oli kujunenud mahukas remont, mis hõlmas pooltelgede eemaldamist. Selle peale võtsin ühe lahja õlle ja kurvastasin tükk aega alt kruvitud rattal istudes, sest millegi sellisega ei olnud ma tühipalja piduri pärast küll arvestanud.

Kuid siis läks kurvastus üle ja taastus teotahe. Võtsin kõne pealinna, kus sm.Tihhonovi ja Mirskiga peetud telefonikonverents kinnitas mu arvamust, et pooltelje auto küljest kätte saamine ei pruugi olla kerge ülesanne, mis pealegi nõuab eritööriista, millega pooltelg laagriistu pealt maha taguda. Aga milleks siis raskused on? Selleks, et neid võita, selleks, et neid võita...

See oli nüüd juba tegelikult neljas kord ratast ja piduritrumlit maha võtta, aga ma kõiki neid kuivatamise ja proovimise ja vandumise ja muid selliseid vahekatseid ei viitsi siin detailselt kirjeldada. Igatahes võtsin kõik neljandat korda lahti. Õnneks on pooltelje eemaldamine selles mõttes lihtne, et pidureid ei pea üldse puutuma. Need võivad kogu täiega rummu külge jääda ja see ei sega midagi. Keerasin rummu tagant poolenisti lahti 4 polti, mis hoiavad pooltelge rummu küljes kinni ja siis mul tuli mõte, et miks ma ei võiks neidsamu polte rämedalt taguda kuni pooltelg välja tuleb. Võtsin keskmisest suurema vasara ja lõin paar üsna kerget korda - ennäe imet, pooltelg hakkaski väljapoole liikuma.

Ilmselt oli laagri ist kodust ära läinud või midagi, sest mõned millimeetrid ära liikununa sai telge juba kätega üsna vabalt välja tõmmata. Asi oli lihtsam kui kardetud. Kusjuures selle poole rattalaager oli ka korras. Aga kardetud semmerlingil olid tõesti mõrad sees ja sealt võis õli ikka päris korralikult piduritrumlisse lahmata. Nüüd järele mõeldes võis sama õli ka eelmise pidurisilindri vahetuse tingida, sest kust ma pidin teadma, et rattasse veel mingit õli peale pidurite oma tulla võiks.

Kesklaost leidsin sarnase semmerlingi ja pooltelg läks oma kohale sama lihtsalt kui oli sealt ära tulnud. Seega läks selle asjaga lihtsalt. Aga remondid ei olnud lõppenud...

Sellel autol oli esisild juba soetamisest saadik pidurdades vasaku esiratta juures rämedaid kolkse teinud. Seda põhjustas esimene sisemine õõtshoovapuks, mis oli "mõnevõrra kulunud" nii et metall pidurdades pauguga vastu metalli lööma pääses. Ülevaatajatele see ei meeldi tavaliselt. Sm.Tihhonovilt olen kuulnud, et õõtsapukside vahetus ei ole töö, mida vanemad mehed teha tahavad. Sama kuulsin oma isalt, kes oli oma vähem kui aasta vanal 24 autol neid lahti võtnud ja arvas, et kui oletada, et aja jooksul ei hakka poldid kergemini käima, siis on tegemist võimatu ülesandega, sest isegi praktiliselt uuel autol ei saanud seda polti normaalse jõuga lahti.

Aga milleks siis raskused on? Tegelikult tuli see polt lahti küll. Mina ei oleks teda oma tagasihoidlike lihastega lahti võtnudki vist, aga isa, kes on selline jõulisem kuju, võttis kõige suurema kuvalda, mis ta leidis ja andis mõned VÄGA korralikud hoobid poldile otse pähe, nii et Jaapani auto esisilda oleks selle peale pidanud ilmselt tagaistuja jalgade juurest otsima. Seejärel paigaldas padrunvõtme ja selle otsa torupainuti saba, mis on umbes 1,5 meetrit pikk. No ja siis polt kuuletus. Õõtshoovapuks sai vahetatud ja peab ütlema, et sõidukvaliteedile mõjus see ikka väga positiivselt vähendades oluliselt rooliloksu, auto kiskumist ja mõistagi kolkse pidurdamisel.

Raskete tööde järel vahetasin ära ühe esitulepirni, mis vahepeal täitsa suvaliselt piduritega jukerdades läbi põles. Normaalne ju.

No ja siis oligi auto sellekevadiseks ülevaatuseks valmis. Tõmbasin heledad riided selga ja pakkisin asjad ning asusin linna poole teele. Aga juba esimene ristmik jäi takistuseks - suunatuled olid kuskile vahepeal minem läinud. Ma ei mõista kuhu või miks, sest nad on ALATI laitmatult töötanud ja ei teinud sellist nägugi, et miski võiks peatselt katki minna. Nüüd ei olnud enam mingeid suunatulesid ega ka ohutulesid. Vene tehnika üllatab sind alati ja väsimatult ja tundsin kuidas minu mõlemal meelekohal vähemalt kolm juuksekarva korraga üllatusest halliks läksid.

Ma tõesti ei viitsinud neid suunatulesid enam hämarduvas õhtus korda teha. Sõitsin garaa¸i juurde ja parkisin auto ära. Võibolla saab need raha eest korda teha lasta, sest tundub, et raha teenimine on ikka võrreldamatult lihtsam ülesanne kui Vene autot sõitma sundida.

Olen kindel, et selgi aastal lähen lõpuks ülevaatusele 1 päev enne "Ettevaatust, Auto" üritust, sest vahepeal jõuab veel 3 asja ära laguneda ja lõpuks ei pidurda mõni ratas ikkagi normaalselt. Aga mis siis.

Hämaras kevadõhtus linna garaa¸i juurde sõites oli vaatamata kadunud suunatuledele kõik ikkagi võrratult ilus, sest see auto pole tõenäoliselt juba paarkümmend aastat nii hästi sõitnud kui praegu - järelikult on nendest lõpututest remontidest siis ikkagi mingi kasu ka.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T mai 19, 2009 12:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Suunatulederelee vahetatud, tuled olemas, ülevaatus olemas, laupäeval näeme, kui kohale jõuame.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T mai 19, 2009 12:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oma punasel vahetasin 3x suunatulede releed, kuniks selgus, et viga oli hoopis pistikus. Seega, kui viga uuesti peaks ilmnema, mudigem pistikuid hoolega enne kauplusesse tormamist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T aug 11, 2009 9:35 am    Postita teema: Vasta viitega

Eile tuli selline tunne peale, et enam ei pea vastu, sest pärast Ettevaatust, Auto üritust pole minu Volga sõitmas käinudki ja tekkis juba hirm, et varsti roostetavad rummud kinni. Seega kamandasin pere autosse, poisi panin rooli ja läksime linna.



Kuna mingit sihti ega eesmärki ju ei olnud, siis parkisime ühe maja taha ära ja läksime vanalinna jäätisekokteili jooma. Samal ajal pakkus Volga hämmastavalt palju tähelepanu. Kui harva sellega sõidad, siis kuidagi kuuled neid kommentaare paremini.



Ja siis hiljem parkisime ühe teise maja ette, et teha pilti. Imelik, et selle maja küljes oli silt "Volga". Ilmselt mingi varuosapood. Peaks minema järgmine kord znakke küsima.


Ise jäin õhtuga rahule - kvaliteetaeg.

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T aug 18, 2009 3:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui suve esimene pool oli Volgasõitude osas peale Ettevaatust, Auto võiduajamist mõnevõrra igavapoolne, siis olen nüüd olukorda parandada püüdnud. Näiteks laupäeval tekkis küsimus, et mida majandussurutise tingimustes teha. Ööklubid ei huvita, kinos on juba käidud, kontserdipiletid on kallid.

Võtsin nõuks teha ära juba aastaid soovitud temp ja sõita seenele. Sõna otseses mõttes. Volgaga seenele. Masina värv on selleks ju sobiv. Pakkisin taas pere, kummikud ja korvid pardale ning sõitsime Põlvamaa metsa.

Parkisime ilusa männimetsa alla ja juba see oli visuaalset naudingut pakkuv. Lisaks hea õhk, vaikus ja rahu. Vastupidiselt lapsepõlvemälestustele oli seente korjamine väga mõnus ja vaheldust pakkuv tegevus - tõmbad kummikud jalga, määrid sääsetõrjet pääle ja mõtled ainult seentele. Ei mingeid elumuresid.




Lisaboonusena saab vabalt mustikatest suu magusaks ja lillaks süüa, kui vaid on soovi.



Üllataval kombel peab ütlema, et ka lapse jaoks oli sedapuhku seenelkäik huvitav - kui mitte serveerida seda "ära sega, kibe töö seenekorjel" ürituse, vaid jalutuskäiguna samblasel metsaalusel, mille käigus avastamisrõõm on suurem kui tulemus ise, on noorem generatsioon üllatavalt kaasalöömisaldis tundes heameelt igast enda poolt avastatud sambla alt väljapiiluvast kukeseene- või pilvikupoisist.


Kui kvantitatiivsest tulemustest rääkida, siis ega seda suurt olnud. Kuna mina seeni ei tunne, siis pakkisin korvi kõike, mis tundus kärbseseenest erinevat ja tänaseni pole mulle teada antud, kui suur osa sellest praaki läks. Siiski leidus ka kindlaid variante kukeseente näol. Ja samal ajal täitus üks pang otsekui võluväel osaliselt mustikatega. Kokkuvõttes siiski paari tunniga väga tagasihoidlik esitus, kuid korjatud seente hulk ei olnudki sedapuhku eesmärgiks. Ilmselt tuli saavutatu kilohind sõiduga arvestades 5 korda suurem kui turul käies, aga tegevus ise ja pere seltsis tervislikult veedetud aeg on ilmselt kümneid kordi väärtuslikum. Seega oli tore vanatehnikaüritus.




Soovitan puhkust seenemetsas. Veel ei ole selgi aastal hilja.

Västrik,
Lõunast
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E mai 24, 2010 10:35 am    Postita teema: Vasta viitega

Eile käivitasin poolest pöördest terve talve liikumatult seisnud auto, võtsin tahtejõu kokku ja remontisin ära selle auto siduri, mis eelmisel aastal sõitjatele hulgaliselt peavalu põhjustas, kuna auto võttis iseenesest sujuvalt kohalt ära, mistõttu manööverdamine tähendas seda, et pidevalt tuli käiku sisse ja välja vahetada.

Remont oli lihtne - tuli osta uus siduri peapump, see vanaga asendada ja valmis. Aga endiselt paneb imestama, et siduri remontimine Volgal tähendab näiteks seda, et tuleb ära remontida ka bensupump ja bensiinifilter, sest sidurit nokitsedes märkad äkki, et teised detailid seal lähedal on ka kõik katki või vigased.

No õnneks oli kesklaost 2 uut bensupumpa kohe võtta ja seega sai kõik väga hea. Loodan nädala sees ülevaatusele siirduda. Eks näis, mis avastatakse.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P mai 15, 2011 5:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eelmisel aastal sõitis see auto kogu hooaja jooksul ainult Ettevaatust Auto ürituse ajal. Samas oli see väljasõit selles mõttes ülikvaliteetaeg, et ööbisime pärast üritust perega Laitse lossi hotellis. Hommikusöök lossis, maja ees täitsakorras Volga. Päikesepaistelises päevas sõit Tartusse.

Kõik see oli nii kuradima ilus, et rohkem ei jaksanud. Terve suvi ei tulnud enam mingit tahtmist seda emotsiooni rikkuda ja nii ta seisiski rahulikult garaa¸is, kuni eile, 15.05.2011 käivitasin auto esimesest starterist ja sõitsin ülevaatusele.

Vist esimest korda üldse läbis auto ülevaatuse igasuguste tehniliste kõrvalekalleteta. Selle peale olin niivõrd omadega rahul, et laenasin masinat sõber Janarile perega 80-te stiilipeole sõitmiseks. Näo järgi otsustades jäid nooredki üritusega rahule.



Täna sain auto jälle kätte ja ilmselt tuleb millalgi teda vähekse ainult kasida enne kui Võrru kohale ilmuda saan.

Vanatehnikahooaeg on ilusti alanud. Ehk koguneb sel aastal Volgalegi kilomeetreid rohkem kui eelmisel.

Parimate soovidega,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 556
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 16, 2011 12:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Rõõm lugeda!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P sep 11, 2011 10:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Uskumatu kui kiirelt aeg lendab, aga seda ta teeb ja kuna täna oli võibolla üks selle sügise viimaseid väga kenasid päikesepaistelisi päevi, võtsin garaa¸ist Volga, pesin ta puhtaks ja tegime perega hooaja viimase sõidu.

Selgi aastal sõitis auto taas viimati vaid Ettevaatust Auto üritusel ning seetõttu oleks olnud patt jätta ta nagu unustatuna garaa¸i terveks aastaks uut hooaega ootama. Kuid unustatud see auto kindlasti ei ole ja kahtlemata pälvib just Volga minu autode seas vaatamata harvale kasutamisele jätkuvalt kõige enam tähelepanu nii tänaval kui mu lähikondsete seas.

Loodetavasti on selle vana rohelise auto jaoks veel palju häid aastaid tulemas.




Värskelt keedetud õunamoosiga saia mugides,

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N veeb 23, 2012 3:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaugel see kevadki enam.




Rahutult niheledes,

Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1124
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N veeb 23, 2012 4:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Saed planku? külamees.

Mangelsi 5 kodaraga velg on garaa¸iuksele jälje jätnud Laughing
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1030
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K mai 23, 2012 9:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Mõned asjad lähevad ajaga paremaks.
Näiteks hea vein, kui sa seda ära ei joo või Volga tehnika, kui sa autot ei tarbi.

Juba aastaid on mind painanud probleem, et mu auto ei käi tühikäigul kuigi ilusti ja hakkab piduripedaali vajutamise peale koledasti puterdama.

Selge see, et pidurisüsteem pidi lekkima. Viimati viitsisin antud anomaaliaga tegelda 2008 aastal enne oma pulmi, kus auto meid sõidutama pidi. Paraku ei andnud remont ja mõranenud vaakumvõimendi membraani väljavahetamine toona loodetud tulemusi ja uuesti pidurivõimendit lahti võtta lihtsalt ei viitsinud.

Küll aga hakkas juba siis, 4 aastat tagasi, silma tõsiasi, et vaakumvõimendi sellesse ossa, kus muidu peaks valitsema vaakum, oli lekkinud mõningal määral piduriõli. Viimasel paaril aastal on Volga nagu salajoodik ära tarbinud paar kapoti all oleva piduriõlipotsku täit õli, samas rattad on olnud kuivad.

Sel aastal vaatasin, et näotu on puterdava autoga ristmikel rohelist tuld oodata, võtsin pidurivõimendi maha ja hakkasin teda lahkama. Võimendi sellest osast, kuhu muidu käib õhk, voolas välja suur hulk õli. Peale võimendi täielikku osandamist sai selgeks, et teda on suhteliselt lihtne remontida, kui ainult tahaks.

Paraku on mõned Volga varuosad endiselt nii odavad, et remont ei ole kuigi motiveeriv mõte, sest selle juures läheb tavaliselt alati miski valesti, mistõttu ühest remondist saab neli.

Seega otsisin kuulutusteportaalist telefoninumbri ja ostsin täitsa uue võimendi. Eile monteerisin selle auto külge ja seniste katsetuste kohaselt paistab olukord olevat muutunud pea sama palju kui Nõukogude Liit Gorbat¨ovi ajal.

Tühikäik on ilus, pidurite pikaajalise pealhoidmisega ei kaasne vibratsioonitõbe ja mulle tundub, et pidurid vist töötavad ka, aga eks seda saab täpsemalt teada ülevaatusel. Viimane saab toimuma reedel, sest varem ei ole lihtsalt aega.

Loodan optimistlikult, et laupäeval on Vana Roheline juba kuuendat aastat järjest Ettevaatust Autol kohal.

Sm. Västrik
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 11

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud