Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 391 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 x GMC V8 mootor
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 x GMC V8 mootor

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R mär 14, 2008 7:03 pm    Postita teema: GAZ 24 x GMC V8 mootor Vasta viitega

Tõstatan sellises Tuuningu rubriiki kuuluva teema üles:
Nimelt pöördus paar nädalat tagasi minu poole üks noorem(vist vastne)
volga (GAZ 24??) omanik, kes küsis minult ,et millised oleksid tehnilised lahendused, mis võimaldakasid usaka V8 (GMC V8, ilma elektroonikata mootor) panna GAZ 24 peale?
Ei oskandu ma midagi öelda, sest ise leian, et lihtsam on osta 62.a usakas kuid hakata mingit Volgat V8 peale ringi tegema, aga no mis sa teed kui inimesel on selline hirmus tahtmine oma raha ja aega sellise
projekti alla panna.

Minu küsimus on ka selline asi ültse teostatav on?????

Sm.Zaparov, meeldib originaals seisukorras vanatehnika!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Volgaomanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 04, 2006
Teateid: 142
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L mär 15, 2008 12:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Sellest V8 mootori ja Volga ristandamisest-isearetamisest oli mõni aeg tagasi juttu siin teemas.

Ühesõnaga, ARK tõmbab taolisele tehnikaalasele taidlustegevusele üpris kärmelt vee peale omalt poolt esitatavate tehno- ning ohutusnõuetega.
Lõppkokkuvõttes ei pruugi saada ei autot arvele ja ka aeg ning raha on sisuliselt maha visatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L mär 15, 2008 6:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Antud teema olemas olu jäi kahe silma vahele, vabandan moderaatorite ees, et ühe sama laadse teema juurde tegin Sad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Tyymiis
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2008
Teateid: 63
Asukoht: HPS-Martna city-Tln

TeadePostitatud: E mär 17, 2008 8:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Volgahuviline kirjutas:
Sellest V8 mootori ja Volga ristandamisest-isearetamisest oli mõni aeg tagasi juttu siin teemas.

Ühesõnaga, ARK tõmbab taolisele tehnikaalasele taidlustegevusele üpris kärmelt vee peale omalt poolt esitatavate tehno- ning ohutusnõuetega.
Lõppkokkuvõttes ei pruugi saada ei autot arvele ja ka aeg ning raha on sisuliselt maha visatud.

endal plaanis kah miskit selle laadset kui nii palju kui ma asja uurinud ja puurinud olen siis jah sa ei saa teda arvele gaz 24 dokidega kuna on ümber ehitusel antud piirangud st et siis 30 suurem mootor 20 võimsam ning 10 raskem mootor on see mis siis saad omale gazi peale paigutada aga kui liigitada taoline ehitus üksikkorras sõiduauto valmistamiseks siis peaks sellega magusalt läbi lööma .

Üksikkorras on lubatud valmistada M1 ja N1 kategooria sõidukeid.

M1 kategooria (sõiduauto) sõidukid on vähemalt neljarattalised reisijateveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid, millel lisaks juhiistmele ei ole rohkem kui kaheksa istekohta.

N1 kategooria sõidukid on vähemalt neljarattalised kaubaveoks konstrueeritud ja valmistatud mootorsõidukid , mille täismass ei ületa 3,5 t.

Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam. Pidurisüsteem ja rool peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud autolt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema e- või E-sertifitseeritud:
1) esiklaas;
2) turvavööd;
3) rehvid;
4) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed;
5) tahavaatepeegel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
diesel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 04, 2006
Teateid: 101
Asukoht: maal

TeadePostitatud: E mär 17, 2008 9:17 am    Postita teema: Vasta viitega

kusjuures omavalmistatud auto ei või välimuselt mistahes seeriaauto moodi olla.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mär 17, 2008 1:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seda annab seletada nii,et näe võtsin pruugitud Volga esiklaasi ja krt ei pannud tähele,et kere oli ka külge jäänud ning viskasin selle üle V-8 mootori.
Eestis ennegi autosi ehitatud.
Lugupidamisega sm Jaska
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: E mär 17, 2008 2:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kõige odavam ja legaalne lahendus:

Võta üks täisvereline, täisraamil väiksemat sorti USA toorik. Näiteks Dodge Coronet




Võta siis toorik ja võta hunniks G24 kereplekke ja jaluta M.Leivategija juurde.
Ütle, et tahad USA-kat volga välimusega, ehk plekkidega. Maksa hunnik raha, ja oota, millal helistatakse, et auto on valmis.
Auto jääb registrisse, kui Dodge, auto välimuse muutmine pole keelatud.
Sellele dodgele saab legaalselt vahele pista 460 CID Mopari BB v8
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R nov 07, 2008 8:49 am    Postita teema: Vasta viitega

Vaatasin siin seal ringi ja ära sa märgi Buick Riviera mootor isegi mõõtudelt sobib GAZ 24 peale, sattusin netis video clipile, kuis GAz 21 oli
Buicki mootor peale pandud ja töötas! Ilmselt sünnivad sellised asjad vaid
Venemaal, Eestis see läbi ei läheks.
Tehnilise külje pealt nii palju,et selleks,et kere kannatakse seda mootorit,
tuleb raami eest tugevdada, või teha kere täisraamile!
Esisilla ehituses tuleb teha palju muudatusi.

Sm.Zaparov ei plaani enale mutant volgat ehitada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R nov 07, 2008 1:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuidas palun? Kogemata kombel on minu uus projekt Buick Riviera 71 aastast. Selle V8 on 455CID ehk siis maakeeli u 7,5l... Palun näidake klippi kus see monstrum Gazi külge on monteeritud!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: L nov 08, 2008 10:21 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Zwanes kirjutas:
Kuidas palun? Kogemata kombel on minu uus projekt Buick Riviera 71 aastast. Selle V8 on 455CID ehk siis maakeeli u 7,5l... Palun näidake klippi kus see monstrum Gazi külge on monteeritud!


Otsisin seda clippi aga ei leidnud kui pilt peaks mul olema sellest hübriid 21.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Laurimetall
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 19, 2005
Teateid: 56
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K jaan 11, 2012 7:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma mõtlen, et kui õnnestub tõestada ,et oli olemas mudel GAZ 2424 5.5L V8 siis ei tohiks olla probleeme suurema mootori paigaldamisega volgale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N jaan 12, 2012 10:58 am    Postita teema: Vasta viitega

Ma arvan,et ideel on jumet aga eks asi oleneb ka ametnikust,tihti.
Muidugi oleks siis paras neile teha selline teaduslik uurimustöö,et mis siis GAZ 2424 ja 2434 on. Ning kui ametnikega suhelda siis tuleb kindlasti end selgelt väljendada ja arusaadavalt. Sellised on vähemalt minu kogemused olnud siiani.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud