Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 195 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 2402 (1975), Sm.Tihhonov
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E dets 19, 2011 3:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mul oleks kas veidi rohkem või vähem selle auto teemaga haakuv küsimus:
Teatavasti on GAZ 24 kummimatid v.a siis pagasiruumi oma tehtud äärmiselt õhukesest materjalist,mis lihtsalt ära rebeneb, ma usun,et nii mõnelgi seltsimehel on probleem olnud,et matti eemaldades laguneb see kätte ära. Kuidas Sm.Tihhonov lahendaks säärase probleemi,kui tegemist on triipudega kummimatiga,mitte siledapinnalisega?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: N dets 22, 2011 3:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas puuduolevad lävepaku liistud on universaali spetsiifilised või vajad tavalisi 24le sobivaid? Meenub, et mingi hetk panin enda varudest täiskomplekti kokku ja ülejääk oli üsna paras punt. Võibolla saan sealt sulle sobivaid liiste anda. Hetkel ei tea, mis mul seal on aga jõulu ajal käiakse ikka laudas pudulojuseid kiikamas. Käin ka siis enda 'looma' juurest läbi ja annan ülevaate.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R dets 23, 2011 10:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tamm, kui laudas lebab üksik pikem liist, siis oleksin tänulik. Hetkel sain univesraali projektil selle tulekahju küll kustutuatud, kuid ees ootava projekti jaoks on mul ikkagi komplektist üks esiukse liist puudu. Seega olen jätkuvalt huvitatud üksiku liistu soetamisest.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R dets 23, 2011 3:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pühad hakkavad vägisi uksele koputama. Garaazi jõuan üha harvemini, sest iga päevaga muutuvad ummikud pikemaks ning poest õlle ja leiva kätte saamine närvesöövamaks. Ning võib olla ongi mõnusam aasta lõpus rahulikult võtta ja garaazis käia niisama juttu puhumas. Mõnikord annab minu väike garaaziboks päris meeste varjupaiga mõõdu välja.

Tahan taaskord tänada Teeametit, kelle esindatav kaubamärk igal hooajal üha uute ja uute hooajakaupadega meeleolu loob.


Volga enda juures on toimunud jutuvestmise vaheaegadel ainult väikestviisi nokitsemine. Näiteks tegelesin ükspäev kapoti trossiga. Originaalis on trossi rüü kaetud musta plastikust sukaga. Tahtsin kindlasti säilitada seda originaali ilmet, kuid eranditult kõik olid ilged nässid.


Otsisin alternatiive, kuid ei leidnud poodidest midagi sobivat. Viimaks ei näinud paremat lahendust, kui otsisin korralikumad pikad jupid kokku ja ehitasin mitme vana trossi rüüst ühe viisaka kokku.


Kuna armatuuri all juba nokkimist oli, valmistasin ette ja paigaldasin ka süüteluku. Selle korpus sai suvel värvitud ja lukk ise läks ühe ammuse 2410 oma. Kapoti avamise link sai kah viisakalt üle värvitud.


Viimases sissekandes jäi lahendamata uste lävepakkude probleem. Kuna Eesti autopoed on masendavalt kehva varustatusega, tegin ühe päeva vabaks ja sõitsime Riiga. Sai mitu asja omavahel ühedada ja oma Volga(de) tarbeks tõin suuremast linnast ikka päris palju nodi ära. Üksikut ukseliistu neil ei olnud. Pidin ostma terve komplekti. Suht mõttetu raiskamine, kuid tegelikult saan oma järgmise auto juures nad kenasti ära kasutada.


Peale puhastamist ilmusid lagedale väga hästi säilinud tutikad liistud, mis kahtlemata sobisid hästi mu auto külge.


Riiast tõin ka uue kapoti tagumise tihendi. Mul olid kõik katki, värvised või lihtsalt ära vajunud olemisega.


Uus asi tahtis kohe auto külge saada. Tehniliselt oli see lihtne, kuna klambrid olid ka juba aegsasti tsingitud. Kuid hilisemad vaatlused kinnitavad, et seekord läks asi nüüd küll tagurpidi paika.


Aasta lõpp on toonud garaazikooperatiivi bilanssi ka paar uut autot. Neist kahtlemata värvikaim eksemplar on minu pärija esimene vanatehnika. Ülihästi säilinud eksemplar, väga väiksese läbisõiduga, kuid eks millalgi võiks ka tema värvkatte siiski ära uuendada.


Mõned lollid kleepekad tuleks esmalt maha võtta. Kuid valge rool on nagu uus.


Mõni asi on kuni detailideni korrektselt ära vormistatud.


Vot, seekord kõik. Häid pühi kõigile.

Martin
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
sm. Poljakov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 10, 2011
Teateid: 22
Asukoht: T�¼ri linn

TeadePostitatud: R dets 23, 2011 10:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selline mosse oli ka minu esimene "isiklik" sõiduvahend. Õnnestus hankida tutikana ja ilma ostuloata. Aasta võis siis olla 83... Maksis kotitäie üherublaseid münte, mida olin eelnevalt kaua kogunud. Ehh, noorus...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: L dets 24, 2011 1:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonov kirjutas:

Otsisin alternatiive, kuid ei leidnud poodidest midagi sobivat.
Martin


Kas termokahanev rüüs ei sobi ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L dets 24, 2011 4:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

janek555 kirjutas:
Kas termokahanev rüüs ei sobi ?


Proovisin - liiga õhuke, tõmbab kõrile liiga ligi ja spiraal jääb alt näha. Tulemus ei jää originaalile lähedane.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 27, 2011 9:28 am    Postita teema: Vasta viitega

Kas lävepaku liistud töötlesid kuidagi üle ka peale poleerimist? Ma tegin kunagi sama protseduuri läbi, aga seda sära ei jätkunud kuigi kauaks ja varsti oksüdeerisid jälle tuhmiks...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E jaan 09, 2012 1:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Vabandan, et olen sm.Zwanes küsimuse kahe silma vahele jätnud. Mina ei teinud nende lävepaku liistudega midagi. Lihtsalt õnnestus leida kasutamata liistud ja pesin nad pealt puhtaks. Poleerida neid ei tohiks. Tegu on siiski alumiiniumiga, mis teatavasti õhuniiskuse käes oksüdeerub. Tehases on nad kaetud mingi õhukese kaitsekihiga, ilmselt töödeldud kuidagi elektrokeemiliselt. Kui selle kihi maha poleerid, tuhmub loodetud sära õige pea. Sama juhtub ka Lada 2105 ja Niva stangedega.

Mina pole vahepeal suurt midagi saavutanud. Seega need mõned fotod, mis ma täna saan lisada on tegelikult juba eilsest ajalehest. Mul oli hirmus soov jõuda millalgi niikaugele, et saaks tagumised istmed sisse tõsta. Tahaks kodus tahatuppa viimaks veidi ruumi juurde saada. Paraku takistas mind tagumist salongiosa katva kummimati puudumine. Õigemini see matt oli mul olemas, kuid nägi väga kodukootud välja, ei sobinud nagu hästi põrandale ja oli jumala lõhki pealekauba.


Kust saada infot, milline see matt peaks tehase poolt olema? Mõtlesin läbi kõik oma tuttavad, kuid kellelgi polnud (toona veel) komplektset tehase seades universaali. Sobitasin oma olemasolevaid matijäänuseid niipidi ja naapidi, kuid ei mõelnud välja kuidas ta saaks teoreetiliselt olla ühes osas ja välja võetav pealegi. Ei jäänudki muud üle, kui tekitada taas üks vaba päev ja sõita külla sõpradele Riia automuuseumisse. Peale muuseumi sulgemist oli seal hea tegutseda. Mul olid suured plaanid võtta ¨abloon selle auto matist.


Üldiselt pidin pettuma. Kuigi selle auto matt oli jumala originaal, nägi ta ikkagi välja selline, nagu tädi Galja oleks ta kuidagi suvaliselt mälu järgi suurest kummilindist lõiganud. Ja ta oligi mitmeosaline. Keskmise istmerea alla käibki selline suvalise kujuga lapp nagu minu autos võetud fotolt näha. Istme jalgade jaoks lõigatud augud on suvalise kujuga, servad kõverad, kihid kuidagi suvaliselt üheteise otsas - ühesõnaga täielik õudukas. Ja sealjuures ilma istmeid eemaldamata matti välja tõsta ikkagi ei saa.



Riia autol oli mingi jämeda soonega kummimatt, mis mulle väga ei meeldinud. Vaatasin vanadelt fotodelt, et minu kunagisel diisel-universaalil oli kah niisugune. Aga ma tahaksin uskuda, et minu autos algselt olnud peene soonega matt oli siiski siiski originaalne. Kindlasti on ta minu silma jaoks ilusam ja sõiduautosse sobivam. Tänapäeval on õnneks võimalik tööstustarvikute poodidest kõiki neid matte osta. Mina valisin peene soonega.


Riia auto pealt ma ¨ablooni ei võtnud, kuna eeldasin, et suudan ise paremini selle mati välja lõigata. Mõõtsin siis põhimõõdud välja ja hakkasin otsast sobitama. Märkisin pikkade teravate naasklitega strateegilised kohad ja nende järgi lõikasin matti vähehaaval laua peal välja.


Selleks, et matt rohkem kvaliteetset tehasetööd meenutaks, lõin kõik nurgad ja lõigete algused esmalt augurauaga ette. Nii sain ilusad ümara otsad ja nurgad. Samuti peaks see vähendama tulevikus rebenemist. Arvan siiski, et pean sellistele lõikekohtadele hiljem väiksed presenditükid alla liimima.


Tegin mati lõike tehase omast veidi erineva. Kuna teda nagunii välja tõsta ei saa, siis loobusin sellest lohakast ribalast mati eesosas. Istmete jalgade aute ei lõiganud üldse, vaid kavatsen istmed kinnitada otse mati peale. Kui vaja, saan alati hiljem jalgade jaoks augud suuremaks lõigata. Tegin kogu eesmise põranda osa ühest tükis, viies kahe mati liitekoha tahapoole vähem märgatavasse kohta. Kuna kogu matt pole veel valmis, siis terviku pilti näidata pole. Kuid umbes niisugune ta jääb:

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E jaan 09, 2012 2:24 am    Postita teema: Vasta viitega

Aasta esimestel päevadel on toimunud palju meenutamist väärivaid sündmusi. Üks nendest oli kahtlemata see ärev hetk, kui pühkisin ämblikuvõrgud garaazivärava küljest, mille taha ma oma universaali parkisin märtsis 2010. Peaaegu kaks aastat polnud see masin päevavalgust näinud, kuid 3. jaanuaril oli see päev.


Päevavalguses on asjad tavaliselt teistmoodi kui garaazis. Minul seekord ei vedanud. Õues nägi see auto ikka palju halvem välja kui lampide valgel. Ega süüdistada polegi kedagi peale iseenda. Kiiruga tehtud värvi eeltööd jätavad paratamatult oma jälje. Lisaks on pahtlil omadus aastatega kahaneda, mistõttu kuivavad paksemad pahtlikohad pikapeale koledalt sisse. Värvikambrist tulles tundus see auto päris ilus, täna on aga uuesti värvimine vältimatu. Esialgu panen ta siiski kokku ja tulen üle värvimise juurde tagasi kunagi tulevikus.

Üldiselt tuleb taas korrata vana tõde, et ilusat autot tehes tuleb panustada maksimaalselt plekitöödele. Halvasti tehtud plekitööd nõuavad rohkem pahtlit. Ja palju pahtlit on alati paha. Kui head plekkseppa pole võtta, on mõistlik kõik vigased detailid lihtsalt välja vahetada. Mitte püüda neid ise kuidagi remontida ja hiljem saviga siledaks pahteldada. Kui täitmine on vältimatu, üritada paksemad kohad täita tinaga sest see ei kahane aastatega. Pahtlit võib kasutada ainult väga õhukese viimistleva kihina.

Aga on ka häid uudiseid. Kuna loodus tühja kohta ei salli, kolis universaali lahkumise järel kohe uus elanik sisse.


Tegelikult on see juhtum juba kergelt koomiline. Mõni ihuhäda lihtsalt ei lähegi kunagi üle. Ma ei suuda ennast valitseda, kui mängu tuleb 2410. Ma võin teha mida tahes, võtta tablette, teha teraapiat, kulutada kogu oma raha mujale ... aga lase ainult hetkeks lõdvaks ja kohe hiilib järgmine 2410 sisse. Ei saa mitte mainimata jätta, et kõnealune universaalvolga projekt on üle elanud juba kaks 2410 projekti.

Projekt 2010:


Projekt 2011


Ei tea kas näeme ära ka 2410 projektid 2012 ja 2013 enne kui roheline krokodill tänavale jõuab?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L jaan 28, 2012 12:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Nii mõnedki sõbrad on tundnud huvi, et ega hiljutine 2410-te pealetung ometi ei tähenda universaali järjekordset kõrvaletõukamist. Seekord siiski mitte. Mõnikord on ilus poolikud asjad ikka lõpuni teha.

Peale Volga väljakolimist oma kodugaraazist algas talv. Esialgu viskas rämedalt lund ja nüüd läks veel külmaks ka. Külma garaazi minna on uskumatult ebameeldiv. Eks see kõik tõmbab veidi entusiasmi maha. Midagi olen siiski teinud. Jätkasin põrandaga, et sealt edasi istmete paigalduseni jõuda.

Oli vaja kuidagi ära lahendada need põranda osad, mida kummimatid ei kata. Originaalis olid nad lahendatud ikka eriti rõvedalt. Seda veendusin Riia muuseumi autoga tutvudes. Paljale plekile oli peale liimitud prosta must struktuuriga kile. Ladast tuttav pigi-vlitmatt põrandal on ehk omaniku kätetöö. Ma pole Volgas enne selliseid näinud.


Mina eelistan veidi kvaliteetsemat lahendust ja katsin kõik need kohad esmalt 10mm porolooniga. Jääb pehmem, summutab müra ja mulje on ka kuidagi viisakam.


Hankisin neutraalset musta kunstnahka.


Välguga tehtud pildid pole kõige paremad, kuid tegelikult jäi tulemus päris OK.


Ühtlasi lõikasin välja põrandamati ülemise osa. See kesktunnelil olev veider üleminek jääb tegelikult alla, mitte peale. Tulemus on veidi viisakama lahendusega kui originaal, kuid siiski pole ma päris rahul. Ta peaks ulatuma tagant ikkagi kaugemale (kuigi praegugi ulatub ca 40 cmkaugemale kui originaal). Samuti pole ma endiselt rahul faktiga, et ma ei saa alumist osa välja tõsta kui istmed sees on. Matt paratamatult määrdub ja teda on raske puhastada ilma välja võtmata.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R veeb 03, 2012 6:43 pm    Postita teema: Vasta viitega

Üldiselt peame praegu külmapühasid. Meie 9kW elektripuhur saab garaazi kütmisega küll hakkama, kuid 50 m2 suuruse boksi soojendamine näiteks 10 plusskraadini nõuab paar tundi. Seega peale tööd ei tõmba väga garaazi ja praegu saan jälle ette lugeda katkendi vanast ajalehest.

Niipalju siiski, et ühes põranda tegemisega sai valmistatud ka uued katted jalgaderuumi külgedele. Originaalis on nad mingi struktuuriga läbinisti mustast papist. Seda järgi teha ei pidanud ma võimalikuks ja seega jäi ainus loogiline tee - soome papist uued alused ja must kunstnahk peale.


Nende paigaldus oli päris mõnus loogikaülesanne. Kuidas leida üles õiged kohad, kuhu puurida augud. Küll oli palju võimlemist. Kui nad lõpuks paika said, oli tulemus igati OK.


Ebameeldiva üllatusena avastasin, et minu uus kummist põrandakate haiseb nii rämedalt, et ma ei saa seda aktsepteerida. Kui auto uksed on paar päeva kinni olnud, moodustub sinna sisse sihuke sisekliima, et tõmbab hõlpsalt kaalika kõikuma. Optimistid küll lohutavad, et küll "hingab ära". Pagan ma ei usu. Miks ta peaks? Mõtlesin veel oma aruga, et pesen need matid millegagi üle. Äkki nad on tehases kaetud mingi vaha või kaitsekihiga, mis eriti haiseb? Vedasin selle matirulli tuppa, kuid ei viitsinud kohe pesta. Nüüd haiseb tagatuba nagu rehviladu. Päris õudne.

Vahelduseks sai ette võetud korrosioonitõrje. Sõber Andrus tuli appi ja võttis kaasa mingi pika londiga püstoli. Selle londiga puges ta igasse õõnsusesse ja tulistas sinna nii et õhk oli paks. Vahendina kasutasime Terosoni tõrjevahendit. Äkki on abiks.


Kui korrosioonitõrje tehtud, sain ära panna ka kummipunnid põrandale. Dr.Watson käis ükspäev külas ja paigaldas autole numbrivalgustid. Edasi hakkas vägisi vedama istmete poole. Tõin garaazist tuppa tagumiste istmete ümbrisraamid. Täiesti tarbetud detailid tegelikult, kui istmepolstrite servad on õieti tehtud. Aga tehases ei olnud polstrid õigesti servatud ja seega oli neid vitsasid vaja, et lateks porolooni pealt maha ei roniks. Seega pidin ka mina need panema.


Algatuseks ostsin poest roostevebasid kruve. Kokku oli neid vaja 72 tk. Käisin Lasnamäel Bauhausis, ostsin kruvid, sõitsin koju ja poleerisin kõik 72 tk ära. Õhtul neid paigaldama asudes veendusin, et nad on üks mõõt liiga suured. Ei jää ilusad. Sõitsin uuesti Lasnagorskisse, tõin uued kruvid ja poleerisin jälle 72 kruvi. Edasi tegutsesin toas. Talvisel ajal on tubane toimetamine tore. Poiss aitas ka kui enda Mosse remontimisest aega üle jäi. Tal üldiselt nõuab see palju remonti, vene tehnika ikkagi.


Mingil hetkel hakkasin valminud istmeid jõudumööda garaazi vedama. Tahtsin juba saada seda efekti, kui avad autoukse ja vastu kärgatab punane lateks.


Aga sellest juba järgmises peatükis.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 127
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L veeb 25, 2012 1:53 am    Postita teema: Vasta viitega

Terv.

Minu tegemised Volgade maailmas jäävad selle teema autorile kordades alla. Antud juhul umbes-täpselt 43 korda.
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et kusagil eelmise aasta novembrikuus ilmus "ajakirja seerias" tumeroheline GAZ 24-02. Üks teatav seltsimees arvas, et jah, oleks tarvis ning üks teine seltsimees lubas, et saab ikka. Seekord läks aga, õnneks või kahjuks, veidi teisiti, sest see viimane "teatav seltsimees" arvas, et oleks ilgelt vahva, kui ikka istmed ka punaseks tuiskaks. Aga no kuidas sa tuiskad istmed punaseks ja siis jätad valged kandid tegemata? Ja kui selline edev salong sees, hakkasid järgmised asjad nirud tunduma ja nii meenutaski kogu istmete värvimise asi koledasti päris autoga juhtunut - tuli ikka kõik pulkadeks kiskuda ja "paremini" teha. Õnneks on pulkasid palju vähem kui suurel vennal. Igatahes nüüd on ta lõpuks valmis ja ootab pidulikku üleandmist. Mõõtkavas sovetskojet kahjuks kapotile laskmiseks ei ole.

Martinile lohutuseks aga väike matemaatiline arvutus.
Mul kulus volga peale umbes 3,5 kuud
korrutame selle 43ga = 150,5, ning teeme selle aastateks = ~12,5 aastat. Ilmselt saad sina päris auto "kiiremini" valmis!





Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 578
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L veeb 25, 2012 8:20 pm    Postita teema: Vasta viitega

Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2733
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P veeb 26, 2012 11:44 am    Postita teema: Vasta viitega

Mulle laekus varemalt telefonile üks foto sellest salongist eraldi. Tuju läks kohe heaks. Veel on minu jaoks küsimus, et kust krt ta selle parempoolse peegli ikkagi sai?

Kodaniku suhestumine automudelitega on muljetavaldav. Poest ostetud mudelite kõrval on minu jaoks alati palju põnevamad kodusel teel kohandatud autod. Olen ka ise poole kohaga mudelihuviline, kuid minu näpukesed ei paindu istmetele valget keedrit maalima. Seda enam on lahe, et Simmtanni keskendumine pisidetailidele ei jää sugugi alla sellele, mida me suurema maketi juures püüame saavutada.

Simmtann on mind üllatanud ka korra varem. Ajal kui garaazikooperatiivi esikauto oli üks varasem must 3102, tehti meile järgmine kingitus. Sellel on lisaks paremale viimistlusele ja numbrituuningule veel käsitööna ümber kujundatud ninaosa, tehtud ise uus esistange, kollased udutuled ja valatud uued rattad.


Salongi toon on segatud päris auto järgi. Helebeez sisu lõikab mudelil sama teravalt kui ta päris autol oli.


Raske on teda pildistada oma seebikarbiga, kuid ka neilt piltidelt võib hoomata üsna detailset siseviimistlust:


Ma arvan, et universaali üleandmiseks sobib üks hoopis pidulikum üritus, mille kuulutan lähipäevil välja kogu klubiseltskonnale.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Järgmine
Lehekülg 21, kokku lehekülgi 25

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud