Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuni 17, 2011 10:28 am Postita teema: Ida limusiin GAZ-3102 1989
Tere sõbrad.
Õnnestus soetada sõiduauto Gaz-3102 "Volga". Lühidalt oli sellest juttu ka rubriigis ost-müük. Pikajutumees ma kahjuks või õnneks ei ole aga üritan lisada pildid, kuna ajalugu vajab jäädvustamist ja ehk pakub kellegile huvi. Minul endal on igal juhul selle ostu üle väga hea meel. Sõitsin nimelt kunagi sellise autoga Riigikantselei Autobaasis erinevaid seltsimehi. Nüüd on tore nostalgitseda.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P juuni 26, 2011 11:25 am Postita teema:
Lisan mõned pildid, mis sm Idalimusiin mulle lähetas.
Kaubanduslike teadaannete alt võisime lugeda, et radiaator on nüüd olemas. Kas varsti läheb suuremaks laiamiseks? _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P juuni 26, 2011 1:53 pm Postita teema:
Tere.
Üks, mis nüüd päris kindel - see auto hakkab veel käesoleval hooajal sõitma! Ühepäevane varuosatripp Pihkva oblastisse kujunes ootuspäraselt kasulikuks ja üpriski meeleolukaks. Erinevatest kauplustest sai soetatud kõik esmavajalikud jupid- radikas (varuosanumbriga 3102-1301010 ehk "see õige"), tuulekoda ja ribid. Meeleolu loomiseks soetasin ka uued kollased udulaternad. Jäingi nendesse udukatesse kuidagi nii "kinni", et mõned asjad ununesid ka sootuks:) Näiteks tahtsin osta veel uut antenni, kroompeegleid, karbiäärte iluliiste ja esitulepesurit aga need jäävad siis järgmiseks korraks.
Taustainfoks nõndapalju, et 3102 tundub jääma ka Venemaal ajalooks. "Puhtatõulisi" kolmkümmendüks null kahtesid nägin terve päeva jooksul vaid neljal korral. Lisaks üks 24 ja üks 21. Ülejäänud volgad olid kõik miskid 3110 ja 3102 uuemad (loe: koledamad) modifikatsioonid. Seevastu hästi palju oli uaasikuid. Sattudes tahtlikult ka mõnele külateele, sain kohe aru, miks neid nii palju on. Nimelt külavaheteed ainult algavad maantee äärest aga ei lõppe tegelikult sisuliselt kusagil. Nad hajuvad lihtsalt suvalisteks põlluradadeks ja heinamaaks. Sõida seal siis Volgaga, eksole.
Kokkuvõttes on mul hea meel kordaläinud komandeeringu osas. Usun, et juulis lähen korra veel. Mine tea - äkki siis juba oma valge Volgaga...
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Postitatud: P juuni 26, 2011 4:54 pm Postita teema:
Valge 3102 on hea valik,Sm.Idalimusiin.Kui te teinekord Pihkva oblastit külastate antke märku, oleks endal ka soov sealt ühte teist saada aga mitte nii otseselt Volgale.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P juuni 26, 2011 10:17 pm Postita teema:
Idalimusiin kirjutas:
Taustainfoks nõndapalju, et 3102 tundub jääma ka Venemaal ajalooks. "Puhtatõulisi" kolmkümmendüks null kahtesid nägin terve päeva jooksul vaid neljal korral.
Pihkva on ikka ääreala, inimesed vaesemad, sõidavad Volgadega. Meie hiljutisel Peterburi ringil ei näinud ma kahe pika päeva jooksul vist ka kokku nelja 3102 tüüpi Volgat. Isegi uusi Volgasid oli maru vähe, needki jõledad rondid. Seal sõidavad isegi lihtinimesed juba välismaa autodega.
Aga õnnitlused eduka tripi puhul. Hea et said vajalikud osad. Eks ole ju paratamatu, et ühes Volgadega hääbub ka nende varuosaturg. Olen aastate jooksul mõned korrad Venes käinud ja iga korraga on pilt nukramaks muutunud. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuli 01, 2011 4:13 pm Postita teema:
Uus radikas leidis oma koha kapoti all üles. Udukad pilgutasid ka juba silmi. Edasi on vaja leida lahendus ilukilpide kinnituseks. Siis võib esimesed kiiremad ringid teha - näiteks ülevaatusele ja tankima:)
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 467 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuli 01, 2011 8:35 pm Postita teema:
Enne kui tehnopunkti lähed, tule minu või Martini juurest läbi. Vaataks ka üle. Pakkuda on Sulle veidi vidinaid ja ka uusi pulki.
Kaldi.
Juba Pihkvast edukalt tagasi.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuli 04, 2011 6:37 pm Postita teema:
Töö käigus selgus, et süüteküünlad pole teab mis toredad. Esiteks valed küünlad ja teiseks päevi näinud. Otsustasin eksperimenteerida NGK tüüpi B5ES koodiga küünaldega. Näis, kuidas tööle jäävad. Siis ajasin pool päeva uusi radika lõdvikuid taga. Lõpuks õnnestus soetada nö universaalsed, mis tuleb õigesse mõõtu lõigata. Peab ütlema, et ka Videviku tänava kauplus-ladu hakkab ajale jalgu jääma. Juba mitmendat korda pean sealt tühjade kätega tagasi tulema ja detaile mööda linna või mööda Venemaad taga otsima. Loodame, et see on ajutine nähtus:) Ja siis veel need kilbikinnituse kronsad... sellega tuleb siis homme tegeleda.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 467 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuli 04, 2011 8:46 pm Postita teema:
Tore, et on sündimas 3102 12 klapiliste mootorite omanike seltskond. ( vist eestis vaid Martini müüdud auto, Gazik, Idalimusiin, Kehra sovhoosi direktor ja Kaldi) Mina olen samuti ostnud kõiki sorte küünlaid, et korralikku ja jõnksutusteta pauku saada. Kõige paremini töötasid lühikese varrega 2410- pealt võetud küünlad. Robi käskis need ära vahetada ja panin peale need samad NGK küünlad. Nüüd on töötanud nüüd 23 maist alates. Olen rahul. Head olid ka Boschi pika varrega vask elektroodidega küünlad. Mul on autos alati 2 komplekti kaasas.
Ära pahanda Volgapoe üle. Seal on Eesti parem varustus. Lõdviku paika lõikamine pole ju probleem, kui on olemas ka korralikud kinnitusklambrid. Käisin just Pihvas. Seal polnud üldse lõdvikuid. Radika said juPihkvast ise õige. Väike /samadelkin/ on ju tore.
Edu
Kaldi
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E juuli 04, 2011 11:29 pm Postita teema:
See 12V mootor on ühteaegu nii õnn kui õnnetus. Vanatehnika seisukohalt on kahtlemata äge kui ta 3102 kapoti all tänaseni säilinud on. Ta on ju ikkagi originaal ja haruldane pealekauba. Samas on see omamoodi ime, et mõni seltsimees on seda friik mootorit igapävasõidukil siiani talunud. Selle imemootori tööpõhimõte jäi meie garaazikooperatiivi seltskonnale lõpuni kergelt arusaamatuks. Püüdsime seda mootorit paika timmida nii raamatu abiga, kogenud seltsimeeste abiga kui loogilise mõtlemise abiga - miski ei aidanud. Ta sõitis küll, kuid päris lõpuni ei saanudki me kiirendustel auke kätte ning gaasi maha lastes ta jäigi paukuma. Samas olid augud alati erinevas kohas, sõltuvalt ilmast, kellaajast, kas väljas oli valge või pime, kas autos oli üks või kolm inimest, kas raadio mängis jne.. Aga mulle kõigle vaatamata meeldis see mootor. Ta töötas mõnusa terava häälega, alati oli omamoodi ime, et ta üldse töötas, ning temaga oli siiski mõnus sõita. 3102 oli ikkagi päris õige ainult selle mootoriga.
Eestis nende mootorite kohta mul täpset ülevaadet pole, kuid palju neid pole. Minu käest on lisaks Moskvast toodud autole käinud neid veel 2tk läbi. Mõlemad on tänaseks leidnud uue omaniku, kellest ühel on kena 3102 kere olemas, teine plaanib raudkangi maasse lüüa ja hakata selle ümber Volgat ehitama. Kehra mehel on Gaz 24 mootoriga. Ma ei tea, millega Võru mehed sõidavad. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: E juuli 04, 2011 11:43 pm Postita teema:
Ma omaltpoolt lisaksin, kui tohib, et minu valduses olevatest ja mitte auto küljes paiknevatest 12v mootoritest läheb üks ( täiskomplektne, seisab puitraamil) varsti osandamisele. Kel miskit vaja võib pöörduda. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N juuli 14, 2011 6:41 pm Postita teema:
Zaparov kirjutas:
Valge 3102 on hea valik,Sm.Idalimusiin.Kui te teinekord Pihkva oblastit külastate antke märku, oleks endal ka soov sealt ühte teist saada aga mitte nii otseselt Volgale.
Ütleme siis nii, et varuosad said otsa:) Lähen teen nädalavahetusel veel ühe tiiru Pihkvasse ja Petserisse. Tundub, et hakkas meeldima. Pudrumägesid ei luba aga kui kellegil tõepoolest midagi väga sealt tuua vaja on siis andke märku. Üritan abiks olla.
Minu Volga osas selliselt, et toimetan piduritega. Ülevaatuse läbimiseks oli neid liiga vähe. Kollaste udutuledega ju ülevaatajat ei lumma. Samuti võtab oma aja karbussi ja mootori töö reguleerimine. Võib olla tuleb soetada uus karbuss. Küünlad panin NGK, juhtmed jätsin esialgu vanad. Aga kuramus sõita tahaks hirmsasti juba. Sinine vilkur ja triibuline sau on samuti keldrist välja tõstetud. Nüüd jääb veel ALTAI jaam ühendada...
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 19, 2011 7:46 pm Postita teema:
gazik kirjutas:
Ma omaltpoolt lisaksin, kui tohib, et minu valduses olevatest ja mitte auto küljes paiknevatest 12v mootoritest läheb üks ( täiskomplektne, seisab puitraamil) varsti osandamisele. Kel miskit vaja võib pöörduda.
Kui peaks küljes olema K-156 karburaator siis tunneksin huvi.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.