Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 279 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ-21B
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ-21B
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K sep 16, 2009 5:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Volga tuunimine



Oops! Leidsin üllatuslikult sellise pildi oma Volgast kuskilt Internetiavarustelt. Pilti oli digitaalselt töödelnud Varblase-nimeline auto-moto foorumlane. Mõtlesin, et võib ju ka nii. Päris tore oleks pojaga töökojas sellist sõidukit ehitada. Kuna tänavapildis me selliseid paraku ei näe, siis läksid mõtted uitama noorte tehnikahuvi rahuldamise võimaluste peale meie tavaelus.
Vanasti öeldi, et suuga teeb suure linna, käega ei kärbsepesagi. Tänapäeval peaks selle lahti seletama kui lõhet virtuaalse ja reaalse maailma vahel. Oma ideed on üsna kerge visualiseerida, kuid enamsti on neid võimatu realiseerida tegelikkuses. Õigemini, millist vaeva nõuab nende teostamine reaalses maailmas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Varblane
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 40
Asukoht: Tallinn,Nõmme

TeadePostitatud: N sep 17, 2009 1:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tuunimine ja see pilt ei käi nüüd küll kuidagi kokku, vähemalt minu silmis.Tuunimisega seostub minule millegipärast antitiivad,spoilerid,sportroolid,sportsummutid ja muidugi sinised tulukesed põhjaall.Tuunimist mina vihkan, juba see sõna tekitab külmavärinaid.

Mis sellesse pilti puutub siis võtsin mina selle müügikuulutusest ja palusin paaril väljamaa kodanikul seda muuta.Ise ma ühtegi pilditöötlus programmi kasutada ei oska.Tõsi, minu fotoalbumi kasutaja albumis see pilt on.See sai valmis ennem kui Teie selle auto ära ostsite.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N sep 17, 2009 1:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga minule meeldib, oleks tore, kui keegi sellisega ka hakkama saaks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R okt 09, 2009 8:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kapotihirv
Kurtna laada lõpul oli taskuraha veel alles ja nii saigi sellele autole puudu olevad kapotihirve sokliplaat ja plastalus ostetud. Tegemist on siis I-seeria hirvega, millel käib sirge servaga kitsam plastik. Kodus sai pärast märgade riiete asendamist kuivadega hirvele alusjalg külge kruvitud ja pandud tagasi oma algsele kohale kapotil.
Võetagu seda pühaduse teotamisena, kuid minu silmadele tundub see kujunduselement võõrkehana auto küljes. Nagu keegi oleks kõveraks väänatud kahvli sinna torganud. Need hilisemad tilgad või delfiinid harmoneeruvad kuidagi palju paremini kapotiga.
Kui nüüd peaks tulema võimalus sõpru kostitada, siis sellise kapoti pealt oleks neile hea härmatanud vodkat ja kaviari pakkuda.


I-seeria kroomvöö

Nagu teada, oli I-seeria Volgadele paigutatud eksportkoroom ainult akende alaosas ja detailid erinevad veidi hilisematest. Selle kroomi uksepealsete detailide jätkukohad olid varjatud klambritega ja ilma nähtavate kruvideta. Minu autol olev kroomvöö on ajast ja aastaaegadest puretud ja vajaks midagi paremat. Ega ma ei uskunudki leidvat neid osi.
Ühel vabal sügisese laupäeva hommikul meenus võimalus tuhnida Kadaka täika kolikastides. Ei suutnud uskuda oma silmi, kui ühe mehe varade hulgast avastasin just sellele autole sobivad mõned korralikud tükid. Kuna kaupmees oli kuskile lahkunud, siis ei jäänud teda ootama ja panin need tükid tagasi. Oletasin nimelt hingehinda. Naastes aga jõudis üks mees minust ette ja napsas minu nina alt need lausa olematu hinnaga endale. Ei ole halba ilma heata! See pani mind kohe oma loomupärast ujedust alla surudes meest keelitama neid loovutama. Ei õnnestunud, kuid selle läbi tutvusin jälle ühe kogenud Volgade taastajaga päris oma kodukandist. Tal oli pakkuda müügiks mitmed autod ja kastide viisi Volga varuosi. Kõige hulgas ka uhke lõbusõidulaev ja külgkorviga mootorratas. Selle IZH Jupiteri pildid saatsin vanatehnikahuvilisest soome tuttavale, kes oli kohe nõus ratta endale ostma. Ilu on vaataja silmades! Põhjus oli selles, et ta olevat noorena koolivaheajal Konelas töötanud ja neid rattaid müünud.
Soome vanatehnikahuviline on selles suhtes huvitav, et tema kollektsioon algab juba 100aastasest töökorras aurulaevast (puksiirist), millega vanasti veeti palgiparvesid üle järvede. Selle laevaga põgenesid 1917.a. punamässajad Soomest Petrogradi ja uputasid Neevasse. Laev tõsteti üles ja Soome riik nõudis selle endale välja. Lennuväetehnikuna on ta lennuväemuuseumi jaoks ehitanud sõjaeelse lennuki replika. Raha selleks küsisid nad NLiidu saatkonnalt Inari järve ekslikult kukkunud raketi eest. Garaazhis on tal üks 30date aastate tõldauto ja viimastel aastatel on kogunenud ports Volgasid (2x21 ja 24-10) ning mõned mootorrattad.
Mõned päevad tagasi õnnestuski vahendada mootorratta müügitehingut ja selle tänutäheks sain lõpuks endale need kroomvöö tükid. Täpsemini siis 3/8 vajaminevast.



Viimati muutis MTJ juhataja (P aug 29, 2010 8:45 pm), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1203
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R okt 09, 2009 11:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitlen eduka jahi puhul.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mai 19, 2010 1:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Maseratti mees Volgas
Üheks vanatehnika boonuseks on siiras rõõm, mida me sellega suudame pakkuda kaaslastele. Minu jaoks oli see vist esmakordne kogemus oma vanasõidukiga.
Minust olenemata on perekonda toodud juurde üks itaallasest liige. Nüüd kevadel toodi ta ka esmakordselt Eestimaad vaatama. Kukkus kuidagi nii välja, et MTJi ümbritsevat Lahemaa rahvusparki viisin teda Volga 59.aasta isendiga tutvuma. Samavõrra, kui ta oli vaimustatud meie loodusest, kaifis ta sõitu Volgaga. Nii see pikk diivan, kuhu mahub kolmekesi, nii käigukang roolil, kui lihtne trossiga spidomeeter pakkusid talle siirast rõõmu. Isegi lihtne reasmootor oli üllatuseks. Avastanud tundmatu otstarbega ava radiaatorikatte alt, ei suutnud ta kuidagi uskuda, et sinna pannakse käivitusvänt. Loomulikult polnud mingi probleem seda demonstreerida ja poolpöördega sooja mootorit käivitada. Sellest imest mindi sõpradele kohe interneti vahendusel teatama. Ütlesin küll, et lendurina peaks ta teadma, kuidas vanasti lennukid propellerist käivitati.

Tema enda sõnade järgi olevat ta kogu öö unes Volgaga sõitnud ja hommikul tundis huvi, kas saaks sinna mingi ägedama mootori aaiste vahele sokutada. Eks ma siis rääkisin, kuidas venelased Porshe Cayenneile Volga peale istutasid. Minule tegi humoorikaks selline Volga vaimustus asjaolu, et mehel endal ongi igapäevasõitudeks ja kaatri lohistamiseks Porshe maastur ning easindussõitudeks sportlik Maseratti (tegemist on Airbus-lennumasina kapteniga).
Loomulikult pidin pärast sellist etendust viima ta ka Heinsaare kollektsiooni vaatama (tänud Matile!). Ma ei tea, kas tegemist oli mu tütre käe palumisega, aga ZIS-110 peeti igati sobivaks pulmasõiduks. Suurte autode kõrval tekitas ka emotsioone tavaline Sapakas, millel õhkjahutusega mootor taga asub. Samas ei tekitanud lääne kultuuriruumist tulnud mehes erilisi emotsioone Mati Mersude rivi. Ta ütles, et tema isal on kõik need mudelid olnud ja pidavat vist seni kuskil "tagaaias" seisma. See viitab kunagi ammu norra restauraatorite suust kuuldud tõele, et meie peamine ülesanne on säilitada oma kohalikku vanavara.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P aug 29, 2010 9:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

"Vanade ja kobedate" auto garaazhi külastamine
Üle tüki aja sai natukene ka selle auto heaks midagi tehtud. Täna võtsin kätte ja külastasin vanade tuttavate garaazhi, kuna sinna olevat jäänud veel rohkesti Volgade osi. Must Volga ise oli müüdud juba aastate eest ja suur osa Eestimaast tunneb seda autot "Vanade ja kobedate" filmist.
Eakas vanaperemees jagas näpunäiteid varuosakastides sobramisel ja õnnelikud leiud ei jäänud tulemata. Kõige väärtuslikumaks pean keskmäärimissüsteemi puuduvate torude, voolikute ja liitmike saamist. Kõik olid ilusasti nööriga kokku seotud. Enda jaoks pean ma oma auto üheks väärtuseks kesmäärimise osalist säilimist ja võimalust seda kunagi täielikult taastada. Ebapraktiline, aga efektne. Peaasi, et algupärane lahendus.
Täna sain pika sammu taastamiseks edasi astuda, sest puuduvad veel vaid mõned üksikud torud. Ilmselt läheb enne mitmeid aastaid, kui nende paigaldamiseni jõuan, kuid nad on nüüd olemas. Ühel tuttaval vedelevad mõned torud ka kolude hulgas (avastasin need alles hiljem tema juures tehtud pilte vaadates). Nüüd peab need ka ära tooma. Vene foorumist olen lugenud, kuidas üks mees laskis kõik voolikud ja torud uuesti valmistada.
Teiseks väikeseks leiuks oli uhiuus Pobi laternakopsik, mida paigaldati I ja II seeria Volgadele. Seetõttu on ka originaalporitiibadel suuremad laternaavad. Ega mul veel neid algupäraseid tiibasid ei ole, aga väiksemat ava on alati võimalik suuremaks teha. Mu arvutis on isegi täpne joonis selleks olemas. Tõsi see joonis on vahetükist, mille abil sai suure avaga tiibadesse väikeseid kopsikuid paigaldada.

Ei möödunud nädalatki, kui mu koju saabusid need algupärase esisilla roolivardad. Ma ei jõudnud nendele veel järele minna, sest peremees ise tõi nad mulle möödaminnes ära.

Pildil on üsna hästi näha, kuidas vooliku kaudu tuleb õli munakasse ja peenikese vasktoru pidi liigub edasi teise otsa liigendisse.
Garaazhis auto all roomates selgus meeldiv tõsiasi, et üks väike puzzle läks kokku - originaali paraleelvarras on autol küljes ja seega kogu algupärane roolihoovastik on nüüd juba olemas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T okt 05, 2010 3:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Esisild - see õige
Yesss! Kurtna laadal jäi seekord raha kulutamata, aga täna leidsin sellele sobiva kasutuskoha. Rohelisele autole leidsin ühe papi pööningult komplektse esisilla. Ikka selle õige algupärase, millel on veel need hoobamortisaatorid ja isegi keskmäärimine nende peenikeste torudega. Kaubad on tehtud, aga üksinda ei jõua ma seda maja pööningult alla lohistada. Pean poja ka appi kutsuma.
Ilmselt võin hõisata, et üks järjekordne mosaiik on kokku läinud, sest see osa keskmäärimisest, mis on auto küljes, on mul säilinud.
Tegelikult on ka selle mehe panipaikades rohkesti uusi ja kasutatud osi. Pildimasin oli mul seekord jälle maha ununenud. Isegi oma Volgast tahab ta lahti saada. Aga eks ma neid asju panen kunagi ehk müügikuulutustesse.
Nostalgiliseks leiuks tema garaazhist oli muidugi 1978.a. (numbrimärgi järgi tegin kindlaks, sest meie pere autol oli sellele lähedane kombinatsioon) 100% originaalina säilinud VAZ 21011. Laitmatus tehasevärvis, algsete mustede numbrimärkidega ja uhiuue salongiga. Läbisõit 11 000. Ta seda igatahes müüa ei kavatsevat, aga ise kah ei tea, mida sellega teha. Selline auto võiks küll mõnes kollektsioonis seista.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L okt 16, 2010 7:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Esisild, vol. 2

Minu kätte ei või raha anda, sest kohe kulutan selle mingi kola peale ära. Väravamehaanik on korduvalt meid manitsenud, et ärge te laste talvejopede ja koolitoidu raha ära kulutage! Õnneks haigestusin alles laste täisealisteks saamise järel.
Täna läksin ja tõin selle algupärase esisilla lõpuks ära. Olen elus korduvalt näinud, et kui endale midagi väärtuslikku leiad, siis pead selle kähku koju tarima. Nii võtsingi kaasa ühe transakuti oma pereliikmete hulgast ja läksin saaki pööningult alla lohistama. Oma neli korrusevahet tuli vist ära ja ühel ummistunud trepimarsil tuli seda lausa püstloodis tirida. Siinkohal soovitan kõigile varuda transatöödeks endale tööpinkide kiilrihmasid ja rullideks torujuppe (täna rulle ei olnud vaja). Tolmukorra alt ei paista välja, kuid peremees oli selle enne tallele panekut hoolikalt ära puhastnud ja üle värvinud. Minu eas selliseid trikke enam ei õpita ja oma kolu saadan ka edaspidi pesemata-värvimata lattu.
Pildil on hoomatavad "konnaks" kutsutav hoobamort ja mõned keskmäärimise torud. Nüüd peaks vist üks komplekt keskmäärimist olema kokku kogutud.

Sellelt pildilt leiab kogenud Volga-pede nii mõndagi vajalikku. Peaasjalikult põhja külge keevitatavad detailid, aga ka ühe komplekti II-seeria Volga kaitseraudasid. Nüüd tuli minna lausa pangaautomaati otsima, sest kui ikka korra oled poti ligi saanud, siis tuleb kõht kõvasti täis süüa. Need stanged on nüüd juba minu jaod ja isegi puhtaks küüritud. Esistange on nn. tutikas, kuid aastad on oma tööd veidi teinud isegi sellel kuival pööningul. Ei tee saladust, et sellise sündmuse tähistamiseks viisid jalad mind ise baarikapi manu. Üks sarvedest on ka uus, kuid juhuslikult hoopis I-seeria oma. Roostekahjustustega, kuid vigastamata tagastange sobib hästi taastamiseks.
Lahkudes lubasin peremehele, et lähen uue külaskäigu tarbeks raha teenima.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T okt 19, 2010 8:41 am    Postita teema: Vasta viitega

Tundub,et olete sattunud "kulla augu" otsa, kes oleks võinud arvata,et sellised asjad tulevad päevavalgele.
Siiski seekord on minu jutt orjenteeritud teemale, lehtvedrud. Nimelt automoto foorumis kasutaja vanemuise teema juures oli arutluseks, kaetud lehtvedrud. Mind hakkas huvitama,et kas I ja II pk GAZ 21 võisid ka olla lehtvedrud riidest kattega kaetud, nagu seda olid ZIMil?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T okt 19, 2010 12:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Zaparov kirjutas:
Mind hakkas huvitama,et kas I ja II pk GAZ 21 võisid ka olla lehtvedrud riidest kattega kaetud, nagu seda olid ZIMil?

Minu andmetel olid kõigil GAZ-21 modifikatsioonidel lehtvedrudel kaitsekatted peal. Sellised paeltega seotavad. On nii sisemised, mis peaksid hoidma määret, kui ka välimised, mis peavad kaitsma vee ja muda eest. Katalooginumbri järgi paistab, et need on juba Pobedale loodud, kuid suurema pakiga universaalidele on olemas eraldi markeeringuga, mis algab 23-ga (Ilmselt KGB GAZ-23 jaoks projekteeritud). Venemaal on taas tootmises termatiinist katted.
Ühelgi MTJ õuele jõudnud sõidukil neid peal ei ole olnud. Olen näinud autosid, millele on mähitud tuletõrje voolikust katted, aga ka autot, mille vedrupakk on lihtsalt MacGyver'i teibiga sisse mähitud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T okt 19, 2010 5:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

MTJ juhataja kirjutas:

Ühelgi MTJ õuele jõudnud sõidukil neid peal ei ole olnud. Olen näinud autosid, millele on mähitud tuletõrje voolikust katted, aga ka autot, mille vedrupakk on lihtsalt MacGyver'i teibiga sisse mähitud.


Sellest põhjusest ajendatult oli ka minu eelnev küsimus, olen näinud neid volgasid igasuguseid aga ühelgi neid katteid lehtvedrudel enam alles pole olnud. Järeldan,et miski põhjus oli,et neid eemaldati,ise asi,mis põhjusel.

Nii ekstreemseid asju nagu MTJ juhataja kirjeldab pole lehtvedrudel kohanud küll aga heinapalli kapron nööri ja raudtraadiga kinni tõmmatud vedrulehed on olnud tavaline nähtus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: T okt 19, 2010 8:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mulle meeldib MTJ-Juhataja järjekindlus ja põhjalikus.On ka vähemalt mida lugeda.Edu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Janovits
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 15, 2008
Teateid: 140
Asukoht: Viljandimaa

TeadePostitatud: K okt 20, 2010 7:57 am    Postita teema: Vasta viitega

Tagavedrude katetega seoses meenub aasta 1980,mil meie kolhoosi esimehe ametiautoks sai tutikas hall GAZ 24-01.Selle auto tagavedrud olid kaetud termatiinkatetega.Komplektis oli ka väike esitiiva kõks.Eks see auto oli tegelikult "kusagile mujale" eraldatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 09, 2011 6:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Juurte otsimine

Vanasõiduki taastamise heade tavade juurde kuulub ka sõiduki elukäigu uurimine. Esialgu mul midagi erilist pole õnnestunud korda saata.
Eelmise omaniku vahendusel sain EVSi talvisel pleenumil kätte kontaktandmed mehe kohta, kelle käest tema kunagi selle auto ostis (tehnilise passi koopia järgi siis 2004.a). Mees olevat olnud lahkesti nõus oma teadmisi minuga jagama. Kuuldavasti saanud see mees auto sõbralt lihtsalt võla katteks. Sõber aga pärinud selle oma isalt. Kuna autol on RA-ga numbrimärk, siis oletan, et niidid peaksid lõpuks/vahepeal viima kuskile RAkvere kanti.
Täna käisin garaazhis ja päikese käes särava hirve juures meenus, et mul on siiani kiri saatmata. Nüüd sain palli enda käest ära visatud ja ootan, mida mulle vastatakse.

Tagadi laat
See auto sai endale laadalt komplektse I-seeria raadio. Raadio ise oli küll autol juba minu kätte jõudes peal, aga toiteplokk oli puudu. Siiani ei olnud mulle paljast toiteplokkiette jäänud ja nüüd võtsin terve komplekti ära. Ega seda värki ju praktiliselt vaja ei ole, aga lampide soojuskahinaid peab saama vajadusel ikka demonstreerida.

Avalikkus ja anonüümsus
Üks sõber on aastaid avaldanud kelneritele/teenindajatele mõeldud veebilehes katkeid minu Volga taastamisest. Lugejahuvi pidavat täitsa olema. Talle meeldib mängida nende neti viguritega ja nüüd pean tunnistama, et googeldades tuleb igalt poolt välja minu verbaalset kõhulahtisust. Ainukese hädana puuduvat tal minu personaalne pilt. Kui anonüümsuse süütus on nii või teisiti kaotatud, siis pole mõtet enam pikalt salatseda. Tegin tema jaoks selle teema autost pilti ja jõudsin ise ka veel peale joosta.

Teretamiseks: MTJ juhataja (2011 aasta märtsis)

Täna (see on siis juba septembri lõpp 2011) lõin käed ühe Volga-omanikuga, kes asendab oma autos originaalsed polstrid millegi parema vastu ja loobvutab mõningase ekvivalendi eest vanad katted mulle. Jään põnevusega ootama, sest siis saaksin oma auto salongi esinduslikuks. Mõne aasta eest tahtis just tema osta ära minu auto istmete kateriiet. Nüüd oli minu kord samaga vastata.


Viimati muutis MTJ juhataja (T okt 04, 2011 6:59 am), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 4

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud