Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R mär 26, 2010 1:18 pm Postita teema:
Seltsimehed, äkki on teil mõni soovitus või abikäsi, et aidata antud teema algatajat tema Gaz 21 (reg nr 21 GAZ) korrastamisel. Jätame kõrvalised asjad kõrvale.
Ehk Toomas viitsib lahti kirjutada, milles seisnevad jonnaka venelase probleemid? Vastu seina sõitmist ma tuleks ise muigugi heameelega vaatama, kuid äkki on siiski võimalik selle sõidukiga enne näiteks Ettevaatust Auto ära sõita? Teinekord on suured probleemid tühised, kui näppida õigest otsast. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 26, 2010 3:00 pm Postita teema:
Olles lausunud ussisõnu, mangunud, palunud, jala küljes järgi lohisenud ning isegi maksta lubanud olen leidnud aegajalt mõne mehe, kes viitsib räigelt kibedate vandesõnade saatel minu volgat putitada, kuid siis mõne aja pärast läheb teotahe üle. Ja nii mitu korda ja mitu meest järjest ca pooleaastaste vahedega. Iga mehe stiil on erinev ja alati leidub, mida eelmisest korrast võiks uuesti ja teisiti teha. Topelt töö omakorda võrdub topelt väljaminekutega. Oli ka üks totaalne eelnev sita kokku keeramine, mille selginedes mul eile katuse ära kammiski.
Kokkuvõttes on praegu järgmine mees, kes tehnikat putitab. Teeb paljusid asju uuesti ja silub totaalseid ämbreid. Loodame, et nüüd saab mingilgi moel tehnika sõitma. Edasi on kolm võimalust, mis omakorda olenevad emotsionaalsest seisundist ja rahakotist: 1. Vastu seina ja põlema (kõik on kutsutud häppeningile) 2. Gara¸eerida ja püüda eelnenud valu Lauaviina sisse uputada 3. Leida mees, kes mõõduka tasu eest kõik korda sätib.
Pere- ja tööinimesena mul lihtsalt puudub aeg isetegemiseks.
Siinkohal rääkimata keretöödest, mis on veel omaette ooper. Pole see ju tojotta korolla tiivavahetus.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 26, 2010 9:17 pm Postita teema:
Kuna see auto püsib koos ainult värvi abil, siis on agregaatide ja mootori remondi mõte ainult Türisalu pangale minek. Tsiteerin Väravamehaanikut, kelle tabelarvutuse programm näitab GAZ-21 US kohta SUM-real 300 kilo kroonides.
LAisk ja vaene saab sellest ainult unistada.
Postitatud: R mär 26, 2010 9:36 pm Postita teema:
MTJ juhataja kirjutas:
Kuna see auto püsib koos ainult värvi abil, siis on agregaatide ja mootori remondi mõte ainult Türisalu pangale minek. Tsiteerin Väravamehaanikut, kelle tabelarvutuse programm näitab GAZ-21 US kohta SUM-real 300 kilo kroonides.
LAisk ja vaene saab sellest ainult unistada.
Veel lihtsam kui vastu seina sõita või siis kulutada bensiini ja sõita Türisalu pangale ,et alla kihutada on lihtsalt laenata kohalikust majandist buldooser T-130 või S-100 ehk maakeeli "Joss" ja sellega volgast 3-4 korda üle sõita. Nii saab volgast lapik pannkook, mida on hea metalli konteinerisse laadida.
Kuid naljateemast tuleks tõsisemale teemale, siis mida üldse on siiani tehtud,et siis olukord on muutunud selliseks,et tuleb teise sitta tööd üle käija.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 766 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R mär 26, 2010 10:43 pm Postita teema:
Sm. Mirski kirjutas:
Volgade remondiga tegeleb Tallinnas Nõmmel
Sergei Lapin, tel. 56470990
Kui kellelgi on hooaja alguseks vaja volga sõidukorda saada, siis tema oskab aidata. Teeb mehaanika remonditöid, reguleerib karburaatorit ja süütesüsteeme, remondib sillad jms.
Värvitöid ei tee.
Sergei on usaldusväärne tegelane, olen temaga juba mitmeid aastaid kontakti pidanud ja ei ole ühtegi halba sõna tema kohta.
Sergei räägib vene keeles, kuid saab eesti keelest aru ja vajadusel paar sõna eesti keeles ka ütleb.
Ettevaatust käepigistusel! Sepa käed.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mär 28, 2010 2:53 pm Postita teema:
Postitatud: R mär 26, 2010 9:17 pm Postita teema:
Kuna see auto püsib koos ainult värvi abil, siis on agregaatide ja mootori remondi mõte ainult Türisalu pangale minek. Tsiteerin Väravamehaanikut, kelle tabelarvutuse programm näitab GAZ-21 US kohta SUM-real 300 kilo kroonides.
LAisk ja vaene saab sellest ainult unistada.
Kuulge MTJ juhataja - millal te minu Volgat viimati vaatamas käisite?
Kas koostasite ka inventariseerimise akti?
Ja kas te mõtlesite 300 kilo värvi?
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mär 28, 2010 6:41 pm Postita teema:
Idalimusiin kirjutas:
Kuulge MTJ juhataja - millal te minu Volgat viimati vaatamas käisite?
Kas koostasite ka inventariseerimise akti?
Ja kas te mõtlesite 300 kilo värvi?
Lugupidamisega,
Ida Limusiin
Teie autot olen pikka aega tõepoolest silmitsenud seismas Info Auto töökoja territooriumil Mustamäel. Mul endal on lihtsalt vaja Fordi sõidus hoida. Korra on mehed seda tõepoolest palunud lähemalt uurida, kuna te olevat otsinud töömeest. Kuna ma pole sinna eelmise aasta suvest saadik sattunud, siis loodetavasti on Teil keemilised protsessid õnnestunud pöörata vastupidisesse suunda ja rooste on muundatud metalliks.
Eesti Volga selts on põhikirjas sätestanud oma eetilised tõekspidamised, mis paraku ei ühti Teie poolt propageeritavatega. Kui talverallile on hirmus cool minna puu alt korjatud kasimata Mossega pulli tegema, siis "Ettevaatust, auto!" on midagi muud.
Teie võite kas uhkelt pärandada oma auto registrimärgi 21 GAZ oma lastele või taastada autot ja sellest protsessist ka foorumit teavitada. Kogu aeg ehitatakse Eestis vanasõidukeid ja keegi teine ei virise, et meistreid pole kuskilt saada.
Võtke seda kommentaari kui pensionieeliku virinat.
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mär 28, 2010 7:31 pm Postita teema:
Kord viskab reg numbri teemat sisse ja siis jälle talverallit ja mosset, mis ei puutu tegelikult üldse asjase. Tundub, et teemas püsimisega on raskusi. Jätame siis selle jutu ja lähme igaüks oma köögilaua taha tagasi. Kes sööma, kes karburaatorit reguleerima. Tegelege oma asjadega sõbrad. Teie ka- sm. MTJ Juhataja.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P mär 28, 2010 7:47 pm Postita teema:
idalimusiin.
teie foorumis käitumine jätab soovida. Tundub et otsite (tehnilist)abi, kuid isegi palve peale probleemidest konkreetsemalt lahti kirjutada ei tee te välja. Selle asemel üllitate aegajalt provokatiivseid kirjutisi (vastu seina jms.)
Konstruktiivset kriitikat te üldse tähele ei pane või siis ei registreeru see teil. Inimesed, kes julgevad siin teie teemas suu avada ja asjast midagi arvata tembeldate põhimõtteliselt kohe puudulikeks ning siis hakkate kamandama (minge koju, kööki, puhastage karburaatorit jpm.).
Kirjutate, et olete pereinimene ja ei saa tegeleda vanetehnika ennistamiesga. Samas kulub ka enamus rahalisest ressursist mujale ning ei ole võimalik maksta spetsialiseerunud inimestele, et nemad siis ennistamise teie eest ära teeks.
Te olete siin foorumis nagu musternäide vanasõnast "kärss kärnas ja maa külmand".
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K aug 28, 2013 9:31 am Postita teema:
Auto on nüüd 4-5 aastat lihtsalt seisnud. Otsustasin ta seltsimeeste abiga elule puhuda. Tegin kindlustuse ja viisin ta välja värske õhu kätte. Enamus kadunud asju sai üles leitud (tuled, pidurid jne.). Ülevaatusele minekuks on puudu veel käsipidur. Loodan sellel suvel/sügisel veel ka mõned väljasõidud loodusesse teha. Mis saab edasi- näitab emotsioon peale proovisõitusid.
Toomas _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.